Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
spatter schreef:ik denk dat Sjef even wat voorwaarden heeft gesteld
ik train paard en ruiter maar op mijn manier en onder mijn voorwaarden
ik denk en hoop dat de combinatie nu de diepste punten wel gehad hebben en alleen maar vooruit kunnen gaan
hopelijk gaat dat onder Sjef goed en snel
eerst paard en ruiter terug op niveau , dan terug op wedstrijd en dan komen de dekkingen vanzelf wel weer
er zullen inmiddels ook wel genoeg rietjes in de vriezer zitten
xMercury schreef:
Daar gaat Bokt weer, ze weten het allemaal zo goed!
Mooi stukje van hem! Hopelijk worden Totilas en Rath een mooie combinatie. Moet ook niet makkelijk zijn met al die mensen die modder blijven gooien. Ik vind het triest.
Rath kreeg een paard onder zich wat een totaal andere manier getraind was - dat train je er niet zo 1, 2 3 meer uit. Ik hoop dat hij door Sjef geholpen kan worden - hoewel ook dan beide landen negatief commentaar zullen geven. Dat jong kan volgens de omstanders nooit iets goed doen zo...
Hoop dat Sjef ze in het gareel krijgt. anshrop schreef:Wegens niet klikkende combi te koop................., daar zou het normaal op neer komen. Nu staat er de mount everest aan gebroken trots voor, en ook al komt dit paard terug, de vlek op zijn carriere gaat nooit meer weg. Sommige dingen, zoals een klik, zijn gewoon niet te koop. Dit paard had voor de Nederlandse sport behouden moeten worden in een syndicaat, daar ligt de fout, niet bij degene met de grootste portemonnee met grootse dromen.
VinandoW schreef:DaphneG schreef:Compleet verpest, vooral omdat MAR met LDR door bleef trainen.. Heeft hem helemaal kapot gemaakt
Dan heb jij niet opgelet.. MAR is gaan trainen op de klassieke manier, dat werkte niet zoals we allemaal hebben gezien. Nu trainen ze bij Sjef en gebruiken ze de methode van Sjef oftewel LDR.