Nirvana_ schreef:Goed, ik was van een vast voornemen nu niét te reageren, maar jullie maken dat wel godsonmogelijk...
Ten eerste: MAR beslist wat hij met dat paard doet en wanneer zíj klaar zijn om te starten. Bovendien is alles wat hij doet toch fout, dusIk zi kan hij zich net zo goed niet laten leiden door meningen van anderen.
Ik vind het een erg goede stap om bij Sjef Janssen te gaan trainen; paard is immers altijd zo gereden, en omturnen is moeilijker gebleken dan ze denk ik hebben gedacht. Ik hoop dat MAR van beide rijstijlen de goede dingen eruit pikt en zo goede resultaten gaat behalen.
'Stilstand is achteruitgang': Ja, maar hoe weten wij of de combinatie vooruitgaat of niet?? Kunnen we hélemaal niks over zeggen. Feit dat ze niet in de ring verschijnen betekent niets.
Dat stukje van Nicole Werner vind ik heel eerlijk en realistisch, ik zou willen dat meer mensen zo denken.
Tot slot: Totilas is geen 22-jarige Haflinger. Hij moet looplust hebben om het zover te schoppen, en zo'n dier maak je niet gelukkig met alleen maar buitenritjes. Ik denk ook dat hij het publiek en het showen geweldig vindt, dus ik hoop echt dat ze nog in de ring te zien zullen zijn. Maar alleen als ze een goede combinatie geworden zijn. Ik hoop dat MAR eens laat zien dat half NL en half DUI ongelijk heeft gehad!
Kendra schreef:Pauze?? Werkloos, van school gestuuurd...dat is het meer.
Ik denk dat Sjef J wordt gezien als de laatste kans dat het nog weer goed komt - en die zal ongetwijfeld hebben verordonneerd dat de boel eerst voor elkaar moet zijn, qua management, rijtechnische afstemming, vertrouwen en alles wat er dan nog meer moet zijn om een goede prestatie neer te zetten, voordat Rath weer de ring in gaat.
Helemaal eens met deze reacties.. Totilas is net als Upido een gevoelig paard wat aan de ruiter moet wennen, en ruiter aan het paard. Dit gaat wel goedkomen, zeker nu ze bij Sjef trainen.
Ik maak me om beide paarden zeker geen zorgen