Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_AlMaraam_ schreef:Shirley schreef:
Dacht niet dat _AlMaraam_ degene was die in de spijker was getrapt

hutch84 schreef:ik volg nu bijde topic en krijg steeds meer het gevoel de cadiz alleen maar op het geld uit is dat is het enige waar hij over kan praten ,
wees blij dat je dit eventueel in belgie heb want in nl zou je dit niet redden, als ik op het strand rij en mijn paard stap in een stuk glas of een stukje ijzer ( ja dat spoelt ook aan op het strand kan ik proberen de gemeente aan te klagen maar ook engeland want het ozu ook nog van hun kant kunnen komen ..
hoe dan ook voor veel paden word er puin gebruikt voor de afwatering en de stevigheid
hierin nl krijg je ook de burgemeester niet zo maar te spreken alleen als je een grote mond opzet , en een hoop tramelant schop maar dan gooien ze je er gewoon uit ..
als je wist dat dit pad slecht was ga je er niet rijden en meld je het en dus achteraf niet klagen maar de gevolgen dragen van een menselijke fout ,
we horen nu het verhaal maar van 1 kant misschien wil de burgemeester zich ook wel even lid maken van bokt om zich hier in te mengen
cadiz schreef:dat is zo de gemeente mag hun verantwoordelijkheid niet uit de weg gaan. ik heb juist met de burgemeester contact gehad en geeft toe dat ze de verkeerde methode gebruikten voor het opmaken van de weg en geeft dit zo door aan de verzekering. in de toekomst gaan ze een andere methode gebruiken en ik ga men euro's krijgen. dit is voor mij afgehandelt.