newmom schreef:hier een nakomeling van Totilas van nu 1,5 jaar:
nogmaals, ik vind er prachtige nakomelingen uitkomen.
[ Afbeelding ]
Mooi aansprekend koppie zeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
newmom schreef:hier een nakomeling van Totilas van nu 1,5 jaar:
nogmaals, ik vind er prachtige nakomelingen uitkomen.
[ Afbeelding ]
Ashley5760 schreef:Want? Dit was gewoon een openbare veiling.
Ashley5760 schreef:Juliomarinier: dat is denk ik nergens op gebasseerd voor hetzelfde geldt staat hij gewoon bij PS op stal.
Dat hij het veulen mss van zichzelf gekocht heeft op de veiling is best aannemelijk (of soortgelijke constructie dat hij alleen veilingkosten betaald maar wel alle reclame heeft), maar of hij nu van zichzelf koopt of weer viavia voor minder verkoopt is puur giswerk.... Vooralsnog? Evenals waar het veulen terecht komt.
matasja schreef:Wel grappig dat er gezegd word dat we niet weten of dit veulen wel iets gaat presteren later.. Wij doen op bokt, veilingen en marktplaats toch precies hetzelfde?? Ook veulens kopen om het papier.... Net zo dus want daar weet je ook niet van wat het gaat doen in de sport
Ayasha schreef:Jongens, jullie zouden allemaal een carriëre switch moeten overwegen... Films gaan maken ofzo... De complotten die hier bedacht worden... Daar kan menig producer nog wat mee.
Ayasha schreef:Jongens, jullie zouden allemaal een carriëre switch moeten overwegen... Films gaan maken ofzo... De complotten die hier bedacht worden... Daar kan menig producer nog wat mee.