Matthias Rath weer terug in de ring

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 19:23

Sammyoo:

Citaat:
Die Welt: Wanneer zien we u en Totilas weer in het openbaar?

Rath: Het is nog niet duidelijk wanneer ik weer ga starten. Waarschijnlijk in de herfst, ik wil meedoen aan de indoor wereldkampioenschappen.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 19:47

ShauniBef schreef:
Ook ik ben geen MAR fan, maar vind het ZO jammer dat hij altijd zo zwart gemaakt wordt...

Kom op mensen, de meeste doen dit alleen uit jaloezie. Want hoe stoer is het wel niet om iemand met het beste paard onder zijn kont helemaal de grond in te boren...

:)

Maar wees eens eerlijk. Als je alles bij elkaar optelt heeft hij(en zijn team) sommige reactie toch echt zelf uitgelokt.
"Hij ging wel veder waar Gal was geeindigd", er waren al t-shirts met de titels Champion als ik het goed heb terwijl hij nog amper een wedstrijd had gereden. En als we dachten dat we eindelijk totilas weer in de ring gingen zien werden ze weerhouden door "pech".

Sorry maar ik kan gewoon niet geloven dat iemand zo veel pech kan hebben op juist die momenten die belangrijk zijn.

Diane65

Re: Matthias Rath weer terug in de ring

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 20:22

Het lijkt wel alsof we steeds weer kort van geheugen zijn. Ik zie zo Sjef Jansen nog voor me die op tv aangeeft dat dit geen combi is......dat is het nog steeds niet. Ik vind MAR echt niet zielig en dat hij hier 'zwart' gemaakt wordt heeft de beste jongen helemaal aan zichzelf te wijten. Want: hoogmoed komt voor de val.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 20:31

Ik hoop inderdaad voor totilas dat Sjef een katalysator kan vormen tussen paard en ruiter.

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 20:47

:j

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 09:13

Yamcha schreef:
sarabande schreef:

Men twijfelde aan de pretaties van Gal. Niet zo moeilijk ze kleineren die al jaren en roepen aan de andere kant tegen iedere werkelijkheid in dat Rath het toch zo goed doet, beter als Gal

Betekent wel dat ze humor hebben :+ :D :D :D

Hoe bedoel je de zaken omdraaien, als er één altijd gekleineerd wordt is heet Rath......

Gal wordt altijd op een voetstuk geplaatst.

Sommige mensen zijn écht ziende hartstikke blind.

De pot verwijt de ketel zeg pff!!!

Gal is op een voetstuk geplaatst omdat hij bewezen heeft te kunnen presteren en dat zelfs niet alleen met Toot. Rath daarin tegen heeft zich bewezen in het hebben van enorm veel zelfvertrouwen, grootspraak en geen realiteitszin helaas is dat geen voetstukplaats waard.
Als hij nou eens zou beginnen om net zo goed te gaan rijden als hij van de toren schreeuwt kunnen we hem weer als volwaardig aan gaan zien en serieus nemen.

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 09:45

Altijd moeilijk als het paard beter is als de ruiter , hij had wat eenvoudiger moeten zijn en nogmaals het paard is hier de ster en rath heeft hem nog niet laten schitteren (ook niet toen hij over de 80% reed) , jammer , hopen dat het wel een keer gaat gebeuren

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 12:16

maar ShauniBef, hij doet helemaal niks met het talent van het paard, hij doet er juist afbreuk aan. Dat heeft niet met jaloezie te maken maar imo eerder met teleurstelling. Paard goed, ruiter minder goed (deze combi klikt gewoon niet) maar toch blijft Rath maar zeggen hoe goed ze het doen samen. Heb jij al iets veelbelovends van ze gezien?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 14:18

En Totilas heeft er echt nog geen brokje minder om gegeten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 14:30

Hoe bedoel je de zaken omdraaien, als er één altijd gekleineerd wordt is heet Rath......

Gal wordt altijd op een voetstuk geplaatst.

Sommige mensen zijn écht ziende hartstikke blind.[/quote]

De pot verwijt de ketel zeg pff!!!

Gal is op een voetstuk geplaatst omdat hij bewezen heeft te kunnen presteren en dat zelfs niet alleen met Toot. Rath daarin tegen heeft zich bewezen in het hebben van enorm veel zelfvertrouwen, grootspraak en geen realiteitszin helaas is dat geen voetstukplaats waard.
Als hij nou eens zou beginnen om net zo goed te gaan rijden als hij van de toren schreeuwt kunnen we hem weer als volwaardig aan gaan zien en serieus nemen.[/quote]
Ach kom, niks dan afgunst.
Je gunt het hem gewoon niet dat hij Totilas rijdt, dat is alles. Geef het nou maar gewoon toe, dat is eerlijker dan iemand zo af te branden.

Vind het doodjammer dat hij Sjef ingeschakeld heeft, echt doodjammer. Hij kan beter dan die domme rollkurmethode.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 16:21

Waarom hebben we dat dan nog niet gezien? Zijn eerdere methodes zorgden alleen maar voor veel verzet bij het paard....

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 16:46

daarom hebben ze sjef ingeschakeld hij doet het niet met de duitse rijkunst

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 16:50

Hij gunt het ons niet om weer van het paard te genieten :D

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:04

Zou wel het toppunt van hoogmoed zijn als hij dat dan ook nog zei ;)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:08

horseyfries schreef:
Waarom hebben we dat dan nog niet gezien? Zijn eerdere methodes zorgden alleen maar voor veel verzet bij het paard....

Precies, Ed is niet voor niets gestopt met lessen bij Sjef met Totilas, de combinatie werd begeleid door Nicole Werner

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:32

horseyfries schreef:
Zou wel het toppunt van hoogmoed zijn als hij dat dan ook nog zei ;)
als hij zegt dat hij het ons wel gunt om van Toot te genieten vindt iedereen dat ook het toppunt van hoogmoed, dan zoeken ze er een sneer naar Edward Gal achter. Die jongen kan het niet goed doen, wát hij ook doet. Zegt meer over de meeste bokkers dan over Rath als je het mij vraagt.
Ik snap al die haat en nijd niet...... Je zou toch denken dat de verkoop van dat paard nu toch wel verwerkt zou zijn.......... Pathetic :')

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:38

Ja hoor, hij kan het wel goed doen: eerst laten zien, dan pas praten!

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:40

sarabande schreef:
horseyfries schreef:

Precies, Ed is niet voor niets gestopt met lessen bij Sjef met Totilas, de combinatie werd begeleid door Nicole Werner

Ik weet niet of Ed uberhaupt wel met Toot bij Sjef gelest heeft, dacht dat Nicole hen altijd al begeleid had. Mijn opmerking ging over MAR als antwoord op de opmerking in de post voor mij, voor de duidelijkheid.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:43

yamcha vind het bewonderingswaardig hoe je elke keer het beste van hem ziet dat tot tegenstelling van zo goed als iedereen. Beetje jammer is wel dat je dan behoorlijk op de persoon speelt.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:44

horseyfries schreef:
Ja hoor, hij kan het wel goed doen: eerst laten zien, dan pas praten!

Inderdaad

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:44

Yamcha schreef:
Die jongen kan het niet goed doen, wát hij ook doet.

Dat is triest zat dat hij het niet goed kan doen, wel vervelend dat hij sinds hij Toot heeft het tegendeel beweert en ik denk dat daar ook de meeste reacties op gebaseerd zijn.
Nee geen afgunst, maar teleurstelling dat het ooit beste dressuurpaard ter wereld nooit meer zo glanzend is gepresenteerd of gepresenteerd zal worden.

En haat en nijd zie ik eigenlijk niet je dramatiseert de reacties wel heel erg hoor :(:)

We hebben ons er allang bij neergelegd dat het helaas zo is dat er niet meer van Totilas genoten zal worden, we verbazen ons alleen voortdurend dat er steeds maar weer een "Ik ben de beste" media bericht van Rath af komt
Vandaar dat we reageren met, laat het nu maar eens zien en hou anders je mond.

En ja dat is misschien wel een heel Nederlandse houding

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:46

ShauniBef schreef:
Sammyoo:

Citaat:
Die Welt: Wanneer zien we u en Totilas weer in het openbaar?

Rath: Het is nog niet duidelijk wanneer ik weer ga starten. Waarschijnlijk in de herfst, ik wil meedoen aan de indoor wereldkampioenschappen.

Dat lijkt me sterk, want de indoor wereldkampioenschappen bestaan niet :+
Wel de wereldbekerwedstrijden en die bedoelt hij ook. Zo staat het tevens in het originele artikel :)

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:53

sarabande schreef:
Yamcha schreef:
Die jongen kan het niet goed doen, wát hij ook doet.

Dat is triest zat dat hij het niet goed kan doen, wel vervelend dat hij sinds hij Toot heeft het tegendeel beweert en ik denk dat daar ook de meeste reacties op gebaseerd zijn.
Nee geen afgunst, maar teleurstelling dat het ooit beste dressuurpaard ter wereld nooit meer zo glanzend is gepresenteerd of gepresenteerd zal worden.

En haat en nijd zie ik eigenlijk niet je dramatiseert de reacties wel heel erg hoor :(:)

We hebben ons er allang bij neergelegd dat het helaas zo is dat er niet meer van Totilas genoten zal worden, we verbazen ons alleen voortdurend dat er steeds maar weer een "Ik ben de beste" media bericht van Rath af komt
Vandaar dat we reageren met, laat het nu maar eens zien en hou anders je mond.

En ja dat is misschien wel een heel Nederlandse houding

Heel goed gezegd Sarabande, je verwoord precies hoe ik er ook over denk.

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 18:21

Uhhhh Matthias Rath.......wie is dat ook alweer???
Is dat die Duitse Blogger??

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 11:46

Gelukkig gaat het Matthias Rath weer goed, de rest volgt van zelf.