Citaat:Die Welt: Wanneer zien we u en Totilas weer in het openbaar?
Rath: Het is nog niet duidelijk wanneer ik weer ga starten. Waarschijnlijk in de herfst, ik wil meedoen aan de indoor wereldkampioenschappen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ShauniBef schreef:Ook ik ben geen MAR fan, maar vind het ZO jammer dat hij altijd zo zwart gemaakt wordt...
Kom op mensen, de meeste doen dit alleen uit jaloezie. Want hoe stoer is het wel niet om iemand met het beste paard onder zijn kont helemaal de grond in te boren...

Yamcha schreef:sarabande schreef:
Men twijfelde aan de pretaties van Gal. Niet zo moeilijk ze kleineren die al jaren en roepen aan de andere kant tegen iedere werkelijkheid in dat Rath het toch zo goed doet, beter als Gal
Betekent wel dat ze humor hebben![]()
![]()
![]()
Hoe bedoel je de zaken omdraaien, als er één altijd gekleineerd wordt is heet Rath......
Gal wordt altijd op een voetstuk geplaatst.
Sommige mensen zijn écht ziende hartstikke blind.
horseyfries schreef:als hij zegt dat hij het ons wel gunt om van Toot te genieten vindt iedereen dat ook het toppunt van hoogmoed, dan zoeken ze er een sneer naar Edward Gal achter. Die jongen kan het niet goed doen, wát hij ook doet. Zegt meer over de meeste bokkers dan over Rath als je het mij vraagt.Zou wel het toppunt van hoogmoed zijn als hij dat dan ook nog zei
sarabande schreef:horseyfries schreef:Waarom hebben we dat dan nog niet gezien? Zijn eerdere methodes zorgden alleen maar voor veel verzet bij het paard....
Precies, Ed is niet voor niets gestopt met lessen bij Sjef met Totilas, de combinatie werd begeleid door Nicole Werner
Yamcha schreef:Die jongen kan het niet goed doen, wát hij ook doet.
ShauniBef schreef:Sammyoo:Citaat:Die Welt: Wanneer zien we u en Totilas weer in het openbaar?
Rath: Het is nog niet duidelijk wanneer ik weer ga starten. Waarschijnlijk in de herfst, ik wil meedoen aan de indoor wereldkampioenschappen.

sarabande schreef:Yamcha schreef:Die jongen kan het niet goed doen, wát hij ook doet.
Dat is triest zat dat hij het niet goed kan doen, wel vervelend dat hij sinds hij Toot heeft het tegendeel beweert en ik denk dat daar ook de meeste reacties op gebaseerd zijn.
Nee geen afgunst, maar teleurstelling dat het ooit beste dressuurpaard ter wereld nooit meer zo glanzend is gepresenteerd of gepresenteerd zal worden.
En haat en nijd zie ik eigenlijk niet je dramatiseert de reacties wel heel erg hoor![]()
We hebben ons er allang bij neergelegd dat het helaas zo is dat er niet meer van Totilas genoten zal worden, we verbazen ons alleen voortdurend dat er steeds maar weer een "Ik ben de beste" media bericht van Rath af komt
Vandaar dat we reageren met, laat het nu maar eens zien en hou anders je mond.
En ja dat is misschien wel een heel Nederlandse houding