Cayenne schreef:Het springen Alleen dan van dichterbij en een andere hoek.Dus geen booschieten, zwemmen of trampolinespringen?
Woehoe, ik ben er ook weer bij. Het wordt idd wel spannender als het allemaal wat technischer wordt. Nog een twintigtal minuten.
nog 17 min. k kan niet wachten om ze te zien springen, als het allemaal wat moeilijker wordt vind ik het leuker om te kijken
Voor wie KWPN op facebook heeft, die heeft foto's van de hindernissen geplaatst. Er staan een paar hele imposante sprongen tussen.
Zo ik zit er klaar voor! Moet alleen wel nog 2 paarden rijden in de middag, dus kan niet alles zien helaas!
Lovely schreef:Voor wie KWPN op facebook heeft, die heeft foto's van de hindernissen geplaatst. Er staan een paar hele imposante sprongen tussen.ik heb geen facebook
missy_jolo schreef:Als ik het goed heb gehoord net zend de NOS het zo ook op de tv uit.als ze dat doen
Jaa hoor, nu er OS is moeten we opeens op zondag wel samen brood eten. Terwijl ik dit wil zien, grr.Iemand uitgerekend hoe laat de eerste nederlander moet?