RM94 schreef:Cayenne schreef:Ach, tijdens de eventingdressuur vroeg een journaliste van Reuters wanneer Totilas in de baan kwam
NNNNEEEEEEEEEEEEEEdat is wel slecht voor een journalist hahahahahha
Dat is wel heel erg....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_mieke88 schreef:Waaaaarom doet de livestream van NOS geen paardensport uitzenden vandaag?
Dressuurgek schreef:Anne_mieke88 schreef:Waaaaarom doet de livestream van NOS geen paardensport uitzenden vandaag?
De stream gaat pas 'open' als het ook daadwerkelijk gaat beginnen
Ymor schreef:het is gewoon op televisie misschien daardoor. Ik weet het ook niet hoor..
Aranel schreef:Ymor schreef:het is gewoon op televisie misschien daardoor. Ik weet het ook niet hoor..
Nee toch? Ik zie de NOS er niet voor aan dat ze een hele middag paardensport gaan uitzendenIk denk dat ze hoogstens Gal en Cornelissen doen en dan als de donder overschakelen naar een vreeeeselijk interessante andere sport waar waarschijnlijk geen Nederlanders aan meedoen.
Aranel schreef:Ymor schreef:het is gewoon op televisie misschien daardoor. Ik weet het ook niet hoor..
Nee toch? Ik zie de NOS er niet voor aan dat ze een hele middag paardensport gaan uitzendenIk denk dat ze hoogstens Gal en Cornelissen doen en dan als de donder overschakelen naar een vreeeeselijk interessante andere sport waar waarschijnlijk geen Nederlanders aan meedoen.