Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gummie schreef:Misschien een rare reactie, maar iedereen vindt het sneu voor hem (en dat is het natuurlijk ook!!) maar ik vraag me dan af: wat maakt dat dit paard zo vreselijk in de staak gaat? Vind dat ook sneu voor het dier namelijk. Vat dit aub niet op als kritiek op de ruiter!! Want dat zeg ik niet. Misschien was de spanning het beest gewoon te veel geworden, en is dit een uiting van pure stress. Hoe dan ook jammer dat het beest zo gestresst is dan...
Ik heb overigens geen bijzonder respect voor de ruiter, want vind het niet meer dan normaal dat je op deze wijze de ring verlaat. Had iemand hier dan verwacht dat ie het beest de ring door zou rammen dan??
Citaat:Maar dan nog heb ik respect voor zijn reactie, want ik weet hoe gefrustreerd ik af en toe al kan raken van mijn paard, laat staan hoe dat dan moet zijn als het gebeurd op de OS, waar je 4 jaar naartoe gewerkt hebt
pniekepnak schreef:Huh, daar heb ik in het stuk dat boven het stukje staat wat jij nu gequote hebt een heel verhaal over geschreven?
Geloof mij, die van mij kan van het minste of geringste ook zo reageren, ik vind het dus helemaal niet zo gek. En echt niet dat ik van mijn paard het hogere dressuurwerk verwacht, of meer dan hij aankan hoor... Hij heeft gewoon de eigenschap om heel goed van een mug een olifant te kunnen maken. Als er maar een klein beetje spanning is maakt hij dat in z'n hoofd enorm waardoor hij helemaal van het padje af raakt. Het zit gewoon in zijn karakter, in zijn bloed. Sommige paarden hebben dat nou eenmaal, die kunnen gewoon niet goed met spanning omgaan.
Nogmaals, ik weet natuurlijk niet of dit paard ook zo is, maar in ieder geval kijk ik niet heel raar op van de reactie van dat paard omdat ik die van mij ken
Waves schreef:Broccoli schreef:Ontzettend sneu. Zul je altijd zien: juist op zo'n belangrijk moment!
Ik heb respect voor de manier waarop hij met zijn paard om blijft gaan en voor zijn reactie.
Dit snap ik niet? Hoe had hij in hemelsnaam anders KUNNEN reageren?
Wat doen jullie dan als je paard zo doet? Toch gewoon hetzelfde? Iets anders verergerd de situatie alleen maar. Beetje raar hoor, dat een topsporter respect krijgt voor iets volkomen normaals. Hadden jullie verwacht dat hij zijn paard af ging rossen ofzo?