_BlackPearl_ schreef:Hoog gewaardeerd vind ik erg meevallen.
Foutjes die er nog in zitten zijn kort, en heeft ze zo opgelost, waarbij direct wordt ingezet in de perfect uitgevoerde oefening. Omdat de helft van de oefening zo goed is, enkel dan in de inzet even een hapering, kan je nog op een 6 uitkomen voor die oefening. Verder zitten er zoveel oefening tussen die gewoon echt perfect zijn.
Artistieke deel kan ik niet geheel beoordelen omdat ik geen geluid had, maar het is wel een kur met goede hoge moeilijkheidgraad.
Ik vind het erg knap gepresteerd van deze combinatie!
Nou, kom op, we zitten niet in de B; dit is het hoogste niveau.
Als je een storing hebt in de overgang oid, wordt dat gewoon afgestraft en hoor je op dit niveau niet meer op een voldoende uit te komen. Als een wissel bij de eners de mist in gaat, kan je de andere nog zo perfect springen, op basis van die ene mislukte wissel heb je dan toch een 4 te pakken. Hard, maar dat scheidt wel het kaf van het koren. Een enkele hapering is nog wel weg te poetsen met andere onderdelen, maar ze heeft m.i. in deze proef net wat te veel van dat soort haperingetjes zitten om nog op een persoonlijk record van boven de 90% uit te komen. Dan moet de rest van de proef perfect zijn en dat is het niet. Begrijp me niet verkeerd, ik ben fan van deze combinatie, maar ik denk dat een score van een paar procent lager realistischer was geweest.