Dujardin en Valegro breken door magische grens - video

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 12:13

_BlackPearl_ schreef:
Hoog gewaardeerd vind ik erg meevallen.
Foutjes die er nog in zitten zijn kort, en heeft ze zo opgelost, waarbij direct wordt ingezet in de perfect uitgevoerde oefening. Omdat de helft van de oefening zo goed is, enkel dan in de inzet even een hapering, kan je nog op een 6 uitkomen voor die oefening. Verder zitten er zoveel oefening tussen die gewoon echt perfect zijn.
Artistieke deel kan ik niet geheel beoordelen omdat ik geen geluid had, maar het is wel een kur met goede hoge moeilijkheidgraad.

Ik vind het erg knap gepresteerd van deze combinatie!

Nou, kom op, we zitten niet in de B; dit is het hoogste niveau. :D Als je een storing hebt in de overgang oid, wordt dat gewoon afgestraft en hoor je op dit niveau niet meer op een voldoende uit te komen. Als een wissel bij de eners de mist in gaat, kan je de andere nog zo perfect springen, op basis van die ene mislukte wissel heb je dan toch een 4 te pakken. Hard, maar dat scheidt wel het kaf van het koren.

Een enkele hapering is nog wel weg te poetsen met andere onderdelen, maar ze heeft m.i. in deze proef net wat te veel van dat soort haperingetjes zitten om nog op een persoonlijk record van boven de 90% uit te komen. Dan moet de rest van de proef perfect zijn en dat is het niet. Begrijp me niet verkeerd, ik ben fan van deze combinatie, maar ik denk dat een score van een paar procent lager realistischer was geweest.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 12:14

Zo, daar kan ik nog wel een paar uur naar kijken :D Overgewaardeerd of niet zal me mijn kont roesten.. vind de proef er erg fijn uitzien. Vond het ook fijn om te zien dat ze hem stukken ook netjes naar de oefeningen toe rijd.. even goed naar voren zonder uitgestrekte draf. Even weg uit die passage en dan weer doorverzamelen voor de volgende oefening. Heerlijk.

Vond de overgang uitgestrekte draf/verzamelde stap erg fraai overigens :o

Tuurlijk zaten er wel wat foutjes in maar de proef zag er ongedwongen uit en over het algemeen leek hij keurig aan de hulpen te staan op een uitzondering na (dat ze hem even extra op moest vangen).

Ben benieuwd hoe de OS eruit gaat zien.

En voor de zeurpieten over scores: Het is en blijft een jurysport :+

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:49

S_en_Z schreef:
Zo, daar kan ik nog wel een paar uur naar kijken :D Overgewaardeerd of niet zal me mijn kont roesten.. vind de proef er erg fijn uitzien. Vond het ook fijn om te zien dat ze hem stukken ook netjes naar de oefeningen toe rijd.. even goed naar voren zonder uitgestrekte draf. Even weg uit die passage en dan weer doorverzamelen voor de volgende oefening. Heerlijk.

Vond de overgang uitgestrekte draf/verzamelde stap erg fraai overigens :o

Tuurlijk zaten er wel wat foutjes in maar de proef zag er ongedwongen uit en over het algemeen leek hij keurig aan de hulpen te staan op een uitzondering na (dat ze hem even extra op moest vangen).

Ben benieuwd hoe de OS eruit gaat zien.

En voor de zeurpieten over scores: Het is en blijft een jurysport :+

Helemaal mee eens, er zijn altijd hier weer van die zeurpieten die andere mensen hun punten niet gunnen. Zal de kift wel zijn dat ze zelf de punten niet krijgen. :D
Het blijft een genot om naar deze combi te kijken.
Als het Adelinde was geweest had je bijna niemand horen zeuren.

mylittlejoy

Re: Dujardin en Valegro breken door magische grens - video

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 10:00

Net zoals er altijd zeurpieten zijn die met argumenten als "het zal de kift wel zijn dat ze zelf de punten niet krijgen" moeten gooien, wanneer je ook maar de kleinste kanttekening/vraagtekens plaatst bij een bepaalde score. :roll:

Iedereen is het hier over eens dat het een ge-wel-di-ge combinatie is, iedereen vond het een nette kur, maar het gros vind het nét te enthousiast gejureerd, omdat er toch wat haperingen in zaten. Niets meer, niets minder.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 11:20

mylittlejoy schreef:
Net zoals er altijd zeurpieten zijn die met argumenten als "het zal de kift wel zijn dat ze zelf de punten niet krijgen" moeten gooien, wanneer je ook maar de kleinste kanttekening/vraagtekens plaatst bij een bepaalde score. :roll:

Iedereen is het hier over eens dat het een ge-wel-di-ge combinatie is, iedereen vond het een nette kur, maar het gros vind het nét te enthousiast gejureerd, omdat er toch wat haperingen in zaten. Niets meer, niets minder.

Precies.

DaisyB94

Re: Dujardin en Valegro breken door magische grens - video

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 17:06

Zwaar genieten als zij rijd met valegro!