Sjef Janssen wijst Patrick van der Meer aan voor Spelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 11:33

Kur van patrick was op zijn zachtst gezegd slecht. Mega fouten. Jammer.

Als het goed is kennen ze Patrick allemaal. Het zijn tenslotte dezelfde juryleden als in Rotterdan.
De verwachting is ook zeker niet dat ie 1e wordt. Dan zou ie zeker niet als 4e ruiter naar London mogen.

Moeders kant is dan ook springbloedg (inductro). Maar als je de merrie zelf ziet dan zou je dit niet zeggen.
http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/140274
Ik zal eens even zoeken naar een goede foto.
Laatst bijgewerkt door EllyC op 08-07-12 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 11:38

Super :D

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 11:42

jury schreef:
Als het goed is kennen ze Patrick allemaal. Het zijn tenslotte dezelfde juryleden als in Rotterdan.
De verwachting is ook zeker niet dat ie 1e wordt. Dan zou ie zeker niet als 4e ruiter naar London mogen.

Je hebt kennen en kennen: ze hebben hem wel gezien, maar hij heeft internationaal gewoon geen náám en ook het publiek heeft geen flauw idee wie hij is...

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 12:03

Jammer dat dit toernooi in de Kür zo twijfelachtig eindigt voor de Nederlanders.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 12:08

horseyfries schreef:
Ik denk dat niemand op dit niveau rijdt zonder het superhard voor te werken, en daarom gun ik het iedereen en moet de beste gewoon gaan.

Hier sluit ik mij bij aan!
En mogen van mij de besten de medailles ophalen!

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 12:13

Cayenne schreef:
Toots had idd een dik been.
Patrick en Uzzo vielen me ook tegen. Heb ze weleens beter zien rijden. Twee piaffes gingen volledig de mist in en de eners gingen ook twee keer fout.
Hopelijk hadden ze gewoon hun dag niet.

Het leek alsof hij soms linksachter wat bleef haken, vind hem sowieso zwak bespierd voor een Grand Prix paard, maar dat zal het type paard mss zijn.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Sjef Janssen wijst Patrick van der Meer aan voor Spelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 12:29

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 12:54

Goh..bij het springen was er ook ineens 1 niet meer fit.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 14:27

ceasario schreef:
Goh..bij het springen was er ook ineens 1 niet meer fit.

?? ja, en?

schipper1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 14:41

Het leek alsof hij soms linksachter wat bleef haken, vind hem sowieso zwak bespierd voor een Grand Prix paard, maar dat zal het type paard mss zijn.[/quote]

Dat vind ik dus ook. Hij is zo spichtig, maar misschien komt dat ook omdat PvdM een ontzettend grote man is. Dat het anders toont. Vind hem niet fraai om naar te kijken, maar das mijn persoonlijke mening. Op de trainersseminar in Ermelo begin van t jaar reed hij meerdere paarden en ik vond hem op allemaal niet mooi zitten. En een nare stem om naar te luisteren. Erg he! De beste stuurlui....hoewel PvdM Uzzo wel helemaal zelf opgeleid heeft en dat heeft ie wel heel netjes gedaan!
Anky op Uzzo, dat lijkt me een mooiere combi :D .

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 16:27

Ceasario, ik snap nog steeds je reactie op mijn bericht niet. Kun je dat nog even toelichten? ;)

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:09

Het commentaar van de Duitser op tv was ook niet erg positief. Uzzo liep de hele proef achter de loodlijn en daar zat hij zich kennelijk behoorlijk aan te storen. Uzzo heeft een heel iel halsje, dus dat toont al niet zo imponerend. Normaal is zijn galop heel zeker, nu de eners verknalt. Misschien toch de onervarenheid van beiden?

Danielle98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 19:36

Ik vind het super leuk voor hem! Wel jammer voor Imke, maar Patrick is het ook gegund! :)

Doma_clasica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 19:41

horseyfries schreef:
De kür van Patrick viel me in ieder geval zwaar tegen, hoop dat hij beter gaat rijden in Londen want zo gaat hij niet ver komen.

horseyfries schreef:
Het leek alsof hij soms linksachter wat bleef haken, vind hem sowieso zwak bespierd voor een Grand Prix paard, maar dat zal het type paard mss zijn.

Ben het helemaal met je eens. Het leek wel of het been iedere keer op slot ging.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 20:30

Nog niet heel veel van Patrick gezien. Uzzo vind ik wel een heel fijn paard maar vandaag was het gewoon niet goed genoeg. Ik las wel dat ie expres niet alles heeft gegeven dus misschien is dat het probleem.

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 20:32

Imke heeft kansen genoeg gehad en eindigd meestal in de middenmoot, ik vind het juist prachtig dat PvdM naar de OS mag hij had de beste papieren..

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 20:43

Vond in de GP en GPS veel beter dan in de kur, dus dan is dat allemaal redelijk logisch

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 20:45

Elco schreef:
Imke heeft kansen genoeg gehad en eindigd meestal in de middenmoot, ik vind het juist prachtig dat PvdM naar de OS mag hij had de beste papieren..

"Meestal"??? Ze heeft nog maar een paar keer Grand Prix gereden, en haar eerste buitenlandse wedstrijd was Addington, en daar won ze.
Dus deze opmerking is wel een hele rare Elco.

Hanne52

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 20:57

horseyfries schreef:
Elco schreef:

"Meestal"??? Ze heeft nog maar een paar keer Grand Prix gereden, en haar eerste buitenlandse wedstrijd was Addington, en daar won ze.

Ik denk dat Elco het heeft over Imke met verschillende paarden, oa ook op olympische spelen ??
En horseyfries denk ikl, heeft het over Imke met Toots..
Of zie ik het verkeerd?

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 20:59

Middenmoot met Sunrise? Dacht het niet.....

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 21:29

horseyfries schreef:
Elco schreef:

Vind je.??? Zo denderend vind ik het niet ook niet met andere paarden..

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 21:33

Elco,
Maar wat jij (of een ander) er van vindt is niet zo belangrijk. Feit is dat Imke al jaren tot de top van Nederland behoort. Nu zat ze ook weer tegen uitzending naar de OS aan, IMO behoor je dan tot de top van Nederland. :D

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 21:41

Electra63 daarom vind ik het prachtig dat er nu eens iemand anders een kans krijgt ipv altijd maar de gevestigde orde..

En ja ik bedoelde idd met verschillende paarden..

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 22:29

Het is wel een beetje lachwekkend dat je hier iemand die tot de wereldtop behoort zit af te schilderen als een middenmoter. Het is altijd leuk als er nieuwe mensen opstaan die het ook goed gaan doen, waarom zeg je dat niet gewoon maar doe je denigrerend over een amazone die ons land al zo vaak op een goede manier vertegenwoordigd heeft, met zowel Barbria, Lancet als Sunrise, en nu in haar eerste jaar Grand Prix met Toots alweer geweldige scores haalt?

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 23:49

Elco schreef:
Electra63 daarom vind ik het prachtig dat er nu eens iemand anders een kans krijgt ipv altijd maar de gevestigde orde..

En ja ik bedoelde idd met verschillende paarden..

Misschien is die gevestigde orde wel de gevestigde orde omdat ze gewoon de beste zijn :D Beetje domme opmerkingen over Imke of je er nu voor of tegen bent dat ze niet naar de OS gaat. Met verschillende paarden in de middenmoot..... Hoe kun je het zelfs maar opschrijven, kom op zeg. Ik had honderd keer liever Imke met Toots de kür in Londen zien rijden dan wat ik vandaag in de kür zag van Patrick, als we het dan toch over middenmoot hebben :j