Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jury schreef:Als het goed is kennen ze Patrick allemaal. Het zijn tenslotte dezelfde juryleden als in Rotterdan.
De verwachting is ook zeker niet dat ie 1e wordt. Dan zou ie zeker niet als 4e ruiter naar London mogen.
Cayenne schreef:Toots had idd een dik been.
Patrick en Uzzo vielen me ook tegen. Heb ze weleens beter zien rijden. Twee piaffes gingen volledig de mist in en de eners gingen ook twee keer fout.
Hopelijk hadden ze gewoon hun dag niet.
.
horseyfries schreef:De kür van Patrick viel me in ieder geval zwaar tegen, hoop dat hij beter gaat rijden in Londen want zo gaat hij niet ver komen.
horseyfries schreef:Het leek alsof hij soms linksachter wat bleef haken, vind hem sowieso zwak bespierd voor een Grand Prix paard, maar dat zal het type paard mss zijn.
Elco schreef:Imke heeft kansen genoeg gehad en eindigd meestal in de middenmoot, ik vind het juist prachtig dat PvdM naar de OS mag hij had de beste papieren..
horseyfries schreef:Elco schreef:Imke heeft kansen genoeg gehad en eindigd meestal in de middenmoot, ik vind het juist prachtig dat PvdM naar de OS mag hij had de beste papieren..
"Meestal"??? Ze heeft nog maar een paar keer Grand Prix gereden, en haar eerste buitenlandse wedstrijd was Addington, en daar won ze.
Dus deze opmerking is wel een hele rare Elco.
horseyfries schreef:Elco schreef:Imke heeft kansen genoeg gehad en eindigd meestal in de middenmoot, ik vind het juist prachtig dat PvdM naar de OS mag hij had de beste papieren..
"Meestal"??? Ze heeft nog maar een paar keer Grand Prix gereden, en haar eerste buitenlandse wedstrijd was Addington, en daar won ze.
Dus deze opmerking is wel een hele rare Elco.
Elco schreef:Electra63 daarom vind ik het prachtig dat er nu eens iemand anders een kans krijgt ipv altijd maar de gevestigde orde..
En ja ik bedoelde idd met verschillende paarden..
Beetje domme opmerkingen over Imke of je er nu voor of tegen bent dat ze niet naar de OS gaat. Met verschillende paarden in de middenmoot..... Hoe kun je het zelfs maar opschrijven, kom op zeg. Ik had honderd keer liever Imke met Toots de kür in Londen zien rijden dan wat ik vandaag in de kür zag van Patrick, als we het dan toch over middenmoot hebben