Ik vind het gewoon, zeker gezien de geschiedenis van afmeldingen, een beetje té toevallig dat dit nu zo 'ineens' er is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Air schreef:Bizar hoe respectloos mensen hier over pfeiffer praten, is geen gewoon griepje oid. hoor
En waarom zou er geen kans meer zijn over 4 jaar? Wat een onzin zeg, je weet niet wat er over 4 jaar is, dus waarom daar nu al over oordelen?
Aranel schreef:Poeh poeh, sorry dat ik geen medische encyclopedie op zak heb hoor
Ik vind het gewoon, zeker gezien de geschiedenis van afmeldingen, een beetje té toevallig dat dit nu zo 'ineens' er is.
Air schreef:Bizar hoe respectloos mensen hier over pfeiffer praten, is geen gewoon griepje oid. hoor
En waarom zou er geen kans meer zijn over 4 jaar? Wat een onzin zeg, je weet niet wat er over 4 jaar is, dus waarom daar nu al over oordelen?
k_m schreef:@ayasha, waarom stel jij je zo aanvallend op? Dat is echt niet nodig hoor.
En uit de berichten neem ik aan dat hij al langer wist dat hij pfeiffer had.
sarabande schreef:Anoli schreef:Waarom niet?
Ik zou zeggen kijk even terug naar alles wat er gebeurt is met Totilas sinds hij weg is, zeer duidelijk door Beerbaum onder woorden gebracht bijvoorbeeld.