Ben bang dat ik aangestoken wordt door het domme gelal op de vip tribune achter ons
MMIDV
Geplaatst: 23-06-12 19:36
Ik ben enkel van de prietpraat, van de inhoud heb ik weinig verstand kan zelf nog geen B proef rondrijden dus laat ik dat maar aan anderen over laten Ik let wel op te krappe jasjes bij ruiters en vreemde ogen bij paarden
haha we zullen de prietpraat toevoegen Ik heb toch maar die 5 euro neergelegd voor de livestream, kon ivm werk niet naar Rotterdam, maar wilde het toch wel graag zien. En als je het gewoon overmaakt merk je er niets van
MMIDV
Geplaatst: 23-06-12 19:38
Ja, best prettig zo'n VIP tribune achter ons die luxe dekentjes heeft en niet gebruikt! Die kunnen wij mooi inpikken hihi! Scheelt weer koude beentjes hier!
MargrietJonk
Geplaatst: 23-06-12 19:38
ha ha ha een dekentje kunnen stelen!
LuffB
Geplaatst: 23-06-12 19:40
Jeah, lang leve de viptribune!
Hoe vergaat het de volgende ruiter/ amazone?
Ik heb het ook een keer gedaan, vond het wel een goede service en fijn beeld. Maar computer is tegenwoordig heel sloom met films afspelen, dus ben bang dat het zonde van het geld is. Ik luister wel lekker naar jullie prietpraat:D
Ja ik dacht ook iets naar rechts... Vond dit het minst fijne beeld tot nu toe, technisch niet verkeerd, maar gewoon niet fijn om naar te kijken @bomba: had jij niet ook een rousseau, of ben ik in de war?