Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
schoentje schreef:Geloof dat het meerdeel van de posts hier niet meer echt ontopic zijn ceasario. Ik ben gewoon benieuwd wat zij denkt dat dan een betere oplossing is, want dat kan ik in haar posts niet ontdekken.
schoentje schreef:Probeer je nu te suggereren dat het opgezet spel is?
Je bent echt een sensatiezoeker hè. Ga vooral zo dooren heb veel plezier.
ceasario schreef:schoentje schreef:Probeer je nu te suggereren dat het opgezet spel is?
Je bent echt een sensatiezoeker hè. Ga vooral zo dooren heb veel plezier.
Natuurlijk niet..maar ook hier heb je een bord voor je kop om gasflessen op je "bedrijf" te hebben..![]()
Maar het Boek heeft de domme pech dat ze echt alles tegen hebben..dus het boek is voorlopig nog niet uit.
schoentje schreef:Er was een grote opslag/werkhok aan de kop van de hal, dus zo raar is dan niet. In caravans en vrachtwagens met living zitten ook vaak gasflessen en die staan ook vaak binnen geparkeerd.
Vergeet niet dat er geen paarden in deze hal gehuisvest mochten worden, dit was dus een opslag en rijhal.
ceasario schreef:schoentje schreef:Er was een grote opslag/werkhok aan de kop van de hal, dus zo raar is dan niet. In caravans en vrachtwagens met living zitten ook vaak gasflessen en die staan ook vaak binnen geparkeerd.
Vergeet niet dat er geen paarden in deze hal gehuisvest mochten worden, dit was dus een opslag en rijhal.
Ik vind het natuurlijk vervelend voor Cor en aanhang..Maar ik weet zelf uit ervaring met vergunningen etc..
Dat langs de rand van de afgrond de mooiste bloemen groeien.
GewoonNoor schreef:[Lieve ceasario, ik maak hieruit op dat jij ervan uit gaan dat de brand is aangestoken..
nynke55 schreef:De paarden zijn niet op die site gezet, maar op die van BVA, die allerlei veilingen doet. Ik neem niet aan dat zij geweten hebben dat faillissementsdossier.nl de site van BVA gebruikt.
ceasario schreef:Men roept het toch zelf over zich af...
door hier je producten te plaatsen..
faillissementsdossier.nl
Iedereen heeft paarden te veel..
ceasario schreef:schoentje schreef:Er was een grote opslag/werkhok aan de kop van de hal, dus zo raar is dan niet. In caravans en vrachtwagens met living zitten ook vaak gasflessen en die staan ook vaak binnen geparkeerd.
Ik vind het natuurlijk vervelend voor Cor en aanhang..Maar ik weet zelf uit ervaring met vergunningen etc..
Dat langs de rand van de afgrond de mooiste bloemen groeien.
.