Edward Gal overtuigt met Glock's Undercover in NK

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karijn

Re: Edward Gal overtuigt met Glock's Undercover in NK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 11:05

Ik lees net even in een ander topic over de prestaties van andere internationale ruiters. De percentages die daar gescoord zijn liggen niet ver van de percentages in Hoofddorp. Mijn conclusie? Dat het best eens heel spannend kan gaan worden in Londen!

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 11:10

Ik ga niks zeggen over de discussie wel had Anky van mij de kür best mogen winnen, vond haar echt een sterkere rit rijden, zoveel harmonie dat miste Edward nog een beetje vond ik.

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 11:12

Heeft iemand filmpjes? Ben wel benieuwd.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 11:22

ullaatje schreef:
Ik ga niks zeggen over de discussie wel had Anky van mij de kür best mogen winnen, vond haar echt een sterkere rit rijden, zoveel harmonie dat miste Edward nog een beetje vond ik.

Hij geeft zelf aan nog te werken aan een nieuwe Kur maar dat die nog niet klaar is en dat dit voor Rotterdam ook waarschijnlijk niet gaat lukken, dus zelfs met een rammelende Kur kan hij dus nationaal kampioen worden, dat beloofd veel

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 11:26

Ik hoop alleen dat ie Undercover thuis laat want volgens mij ligt het niet aan Gal dat het er zo stijf uit ziet. (en ja, ik vind het er gewoon wat strak en stijf uit zien). Het is natuurlijk persoonlijke mening maar ik vind Undercover echt niks hebben. :o Ja hij is leuk zwart en heeft een knap koppie.. Maar verder?

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 11:28

Bij het intervieuw van Anky kreeg ik echt een brok in mijn keel, die vrouw mag echt trots zijn. Ik vind het heel knap hoe open en eerlijk ze is.
Heb ze allemaal ook zien losrijden, echt zo gaaf om te zien.
Vind Edward echt een super ruiter, en het paard Toots van Ymke Schellekens is ook een ontzettend gaaf dier.
Leuke dag gehad gister in ieder geval op het NK.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 11:36

Ayasha schreef:
Ik hoop alleen dat ie Undercover thuis laat want volgens mij ligt het niet aan Gal dat het er zo stijf uit ziet. (en ja, ik vind het er gewoon wat strak en stijf uit zien). Het is natuurlijk persoonlijke mening maar ik vind Undercover echt niks hebben. :o Ja hij is leuk zwart en heeft een knap koppie.. Maar verder?

Jij was erbij begrijp ik of is dit je gewone gekat op een van de beste ruiters ter wereld, dat begint zo langzamerhand wel een beetje op erg veel jaloezie te lijken.
Eerst jarenlang volhouden dat MAR een betere ruiter is en Ed het paarde verpest heeft en nu weer op het paard van Ed gaan katten waar hij nadat hij er nog geen half jaar op zit de NK gewonnen heeft
Het wordt een beetje lachwekkend dat commentaar vanuit de verte

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 11:37

sarabande schreef:
Ayasha schreef:

Jij was erbij begrijp ik of is dit je gewone gekat op een van de beste ruiters ter wereld, dat begint zo langzamerhand wel een beetje op erg veel jaloezie te lijken.
Eerst jarenlang volhouden dat MAR een betere ruiter is en Ed het paarde verpest heeft en nu weer op het paard van Ed gaan katten waar hij nadat hij er nog geen half jaar op zit de NK gewonnen heeft
Het wordt een beetje lachwekkend dat commentaar vanuit de verte

Kzou een brilletje kopen als ik jou was. Of een boksbal... Beide zullen helpen vermoed ik. Ik vind het paard niet mooi. De andere die hij onder zijn kont heeft zijn leuke dieren. Deze vind ik niks. Dramaqueen. Stop zelf een keer met je eeuwige gekat op elke reactie ik geef, voor je mij erop aan spreekt. ;) Goed voorbeeld, doet goed volgen.

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 12:15

Ik ben zelf ook geen fan van Edward, maar dat is persoonlijk en daar ga ik me verder ook niet over uitweiden. Dat 'ie met drie paarden bovenaan stond moet echter wel een hele fijne ervaring voor 'm zijn. Ik zie 'm wel liever met Sisther de Jeu en Next One dan met Undercover en Romanov.

Ben benieuwd hoe het gaat als iedereen weer in topvorm is. Ben er zelf niet bij geweest in Hoofddorp, maar naar wat ik hoor, zie en lees hebben de meeste niet optimaal kunnen presteren. Ben vooral benieuwd naar hoe Van Grunsven gaat rijden als Salinero weer wat meer wedstrijdritme heeft en naar Imke als Toots wat meer ervaring in de benen heeft.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 12:30

Sister zie ik ook graag lopen :j heerlijk dier om te zien.
Maar ik geloof sowieso wel dat wij vaak elkaars mening delen wb paarden bomba. :)

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 12:31

karijn schreef:
Ik lees net even in een ander topic over de prestaties van andere internationale ruiters. De percentages die daar gescoord zijn liggen niet ver van de percentages in Hoofddorp. Mijn conclusie? Dat het best eens heel spannend kan gaan worden in Londen!

Zit natuurlijk wel enig verschil in omdat die nationaal was. De scores op de Duitse kampioenschappen vielen ook erg hoog uit. Maar dat het spannend gaat worden in Londen is zeker. Nog nooit eerder lag de strijd zo open..

Ayasha: Dat klopt inderdaad :D

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 12:33

Je kan eenvoudig geen topsport op dat niveau beoefenen met een paard waarvan je van te voren niet weet of die de sterren van de hemel wil lopen of die dag niet in haar hum is.
In dat opzicht is Sister dus geen goed internationaal wedstrijd paard

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 12:39

sarabande schreef:
Je kan eenvoudig geen topsport op dat niveau beoefenen met een paard waarvan je van te voren niet weet of die de sterren van de hemel wil lopen of die dag niet in haar hum is.
In dat opzicht is Sister dus geen goed internationaal wedstrijd paard

Dat is zeker weten waar, maar in topvorm is het een ontzettend gaaf paard.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 12:42

Bomba schreef:
Dat is zeker weten waar, maar in topvorm is het een ontzettend gaaf paard.

Ja voor een show (als ze er zin in heeft :D )

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 13:11

Ik blijf een enorme fan van Sisther maar ze is zeker een zeer instabiele factor.

vanRijnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 13:14

Start Edward eigenlijk helemaal niet meer met Sisther?
Maw, heeft hij zijn zinnen gezet op Undercover/Romanov ipv Sisther? Iemand een idee?

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 13:24

Geweldig!!!! Wat super voor Edward!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 13:58

vanRijnwoude schreef:
Start Edward eigenlijk helemaal niet meer met Sisther?
Maw, heeft hij zijn zinnen gezet op Undercover/Romanov ipv Sisther? Iemand een idee?

Hij start haar wel hoor. Ze heeft alleen net een vakantie achter de rug en is nu niet helemaal fit.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 14:06

Even nog over de foto's....het kan aan mij liggen, maar dit zijn toch twee verschillende momenten?

Volgens mij is het moment van Tango net een seconde later dan het moment van Undercover. Kijk maar naar het achterbeen dat op de grond staat t.o.v. het lichaam. Dus die twee vergelijken gaat dan niet op.

Ik vind het een prachtige prestatie van Edward, zeker als je bedenkt dat hij nog geen half jaar bezig is met dit paard. Het wordt in ieder geval spannend wie er (naast Adelinde) naar Londen gaat voor NL.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 11-06-12 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto verwijderd, geen foto's plaatsen zonder toestemming van de maker aub.

Chancley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 14:07

sisther staat wel ingeschreven voor het CDI tijdens CHIO rotterdam...

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 14:20

mylittlejoy schreef:
Even nog over de foto's....het kan aan mij liggen, maar dit zijn toch twee verschillende momenten?

Volgens mij is het moment van Tango net een seconde later dan het moment van Undercover. Kijk maar naar het achterbeen dat op de grond staat t.o.v. het lichaam. Dus die twee vergelijken gaat dan niet op.

Ik vind het een prachtige prestatie van Edward, zeker als je bedenkt dat hij nog geen half jaar bezig is met dit paard. Het wordt in ieder geval spannend wie er (naast Adelinde) naar Londen gaat voor NL.

Sterker nog, Undercover zit in passage en Tango in aanzet uitgestrekte draf.
Totaal niet te vergelijken dus.

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 14:38

smeetjoew schreef:
Pfff en dit is ook weer precies de reden dat ik zelden foto's op Bokt plaats. Dan krijg je namelijk een kudde nitwits die alles denken weten en vervolgens kritiek gaan uiten op de top van Nederland terwijl ze zelf nog geen deuk in een pakje boter rijden. Nou is dat nog niet eens het meest kwalijke, maar vooral die hersenloze uitspraken. Gewoon lukraak jan en alleman afbranden. Daar word je gewoon misselijk van!!

En dan al die uitspraken: ohhhhh handjes niet goed, ohhhhh teentjes moeten meer naar binnen, ohhhhhh rug recht, ohhhhhh stang gebruik, ohhhh etc etc
Daar word je niet goed van.

Zo, dat moest me even van het hart.

Ik sluit me hier helemaal bij aan.. Iedereen weet het altijd beter.. Maar als je het zo beter weet, had ik je allang gezien tussen Anky en Edward en dat zie ik de meeste niet!! Esmee heeft volkomen gelijk!! De een rijd zo en de ander weer zo, dat is verschillend, maar ze doen het wel..!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 14:46

Moderatoropmerking:
Hierbij het verzoek om met respect voor je medegebruiker en met argumenten op de inhoud van een bericht te reageren en niet op de persoon. Iedereen heeft het recht om zijn mening te geven ook al is die afwijkend van de grote massa. Daar kan gewoon met argumenten op gereageerd worden en als dat niet lukt is het verstandiger om er niet op te reageren.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 14:54

Waarom rijdt Sjef dan niet mee koenborias? Die weet nl écht alles beter.....

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:16

Anneke schreef:
Bij het intervieuw van Anky kreeg ik echt een brok in mijn keel, die vrouw mag echt trots zijn. Ik vind het heel knap hoe open en eerlijk ze is.
Heb ze allemaal ook zien losrijden, echt zo gaaf om te zien.
Vind Edward echt een super ruiter, en het paard Toots van Ymke Schellekens is ook een ontzettend gaaf dier.
Leuke dag gehad gister in ieder geval op het NK.

Ontroerend mooi interview.

Een apotheose vond ik de Kür van Anky, geweldig knap.
Waarmee ik niets wil wegnemen van Edward die een super kampioenschap heeft gereden en terecht deze NK gewonnen heeft i.m.o.