Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ullaatje schreef:Ik ga niks zeggen over de discussie wel had Anky van mij de kür best mogen winnen, vond haar echt een sterkere rit rijden, zoveel harmonie dat miste Edward nog een beetje vond ik.
Ja hij is leuk zwart en heeft een knap koppie.. Maar verder? Ayasha schreef:Ik hoop alleen dat ie Undercover thuis laat want volgens mij ligt het niet aan Gal dat het er zo stijf uit ziet. (en ja, ik vind het er gewoon wat strak en stijf uit zien). Het is natuurlijk persoonlijke mening maar ik vind Undercover echt niks hebben.Ja hij is leuk zwart en heeft een knap koppie.. Maar verder?
sarabande schreef:Ayasha schreef:Ik hoop alleen dat ie Undercover thuis laat want volgens mij ligt het niet aan Gal dat het er zo stijf uit ziet. (en ja, ik vind het er gewoon wat strak en stijf uit zien). Het is natuurlijk persoonlijke mening maar ik vind Undercover echt niks hebben.Ja hij is leuk zwart en heeft een knap koppie.. Maar verder?
Jij was erbij begrijp ik of is dit je gewone gekat op een van de beste ruiters ter wereld, dat begint zo langzamerhand wel een beetje op erg veel jaloezie te lijken.
Eerst jarenlang volhouden dat MAR een betere ruiter is en Ed het paarde verpest heeft en nu weer op het paard van Ed gaan katten waar hij nadat hij er nog geen half jaar op zit de NK gewonnen heeft
Het wordt een beetje lachwekkend dat commentaar vanuit de verte
Goed voorbeeld, doet goed volgen. karijn schreef:Ik lees net even in een ander topic over de prestaties van andere internationale ruiters. De percentages die daar gescoord zijn liggen niet ver van de percentages in Hoofddorp. Mijn conclusie? Dat het best eens heel spannend kan gaan worden in Londen!
sarabande schreef:Je kan eenvoudig geen topsport op dat niveau beoefenen met een paard waarvan je van te voren niet weet of die de sterren van de hemel wil lopen of die dag niet in haar hum is.
In dat opzicht is Sister dus geen goed internationaal wedstrijd paard
mylittlejoy schreef:Even nog over de foto's....het kan aan mij liggen, maar dit zijn toch twee verschillende momenten?
Volgens mij is het moment van Tango net een seconde later dan het moment van Undercover. Kijk maar naar het achterbeen dat op de grond staat t.o.v. het lichaam. Dus die twee vergelijken gaat dan niet op.
Ik vind het een prachtige prestatie van Edward, zeker als je bedenkt dat hij nog geen half jaar bezig is met dit paard. Het wordt in ieder geval spannend wie er (naast Adelinde) naar Londen gaat voor NL.
smeetjoew schreef:Pfff en dit is ook weer precies de reden dat ik zelden foto's op Bokt plaats. Dan krijg je namelijk een kudde nitwits die alles denken weten en vervolgens kritiek gaan uiten op de top van Nederland terwijl ze zelf nog geen deuk in een pakje boter rijden. Nou is dat nog niet eens het meest kwalijke, maar vooral die hersenloze uitspraken. Gewoon lukraak jan en alleman afbranden. Daar word je gewoon misselijk van!!
En dan al die uitspraken: ohhhhh handjes niet goed, ohhhhh teentjes moeten meer naar binnen, ohhhhhh rug recht, ohhhhhh stang gebruik, ohhhh etc etc
Daar word je niet goed van.
Zo, dat moest me even van het hart.
Anneke schreef:Bij het intervieuw van Anky kreeg ik echt een brok in mijn keel, die vrouw mag echt trots zijn. Ik vind het heel knap hoe open en eerlijk ze is.
Heb ze allemaal ook zien losrijden, echt zo gaaf om te zien.
Vind Edward echt een super ruiter, en het paard Toots van Ymke Schellekens is ook een ontzettend gaaf dier.
Leuke dag gehad gister in ieder geval op het NK.