Ierse politie stopt paardenrace op autosnelweg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Re: Ierse politie stopt paardenrace op autosnelweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 12:59

'helemaal handig zal het niet wezen' vind ik nogal een understatement voor het racen op de snelweg(!) met twee sulky's.

Kun je je toch niet voorstellen dat je zulke clowns op de A2 tegen komt?

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 13:50

De snelweg daar is niet te vergelijken met de snelweg hier.

Linnietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 13:55

_-:(
Stelletje @#$*^%$!!! -:(-

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 13:59

Het lijkt gewoon op een autoweg waar alsnog 100 gereden mag worden. Het is geen afgelegen boerenweggetje, maar een openbare weg. Niet geschikt voor wat voor races dan ook, straat of paardenraces..

Voor wat ik weet houden de gypsies er een nogal aparte manier van paardenhouden op na. Is toch ook iedr jaar weer een gedoe rondom de jaarlijkse paardenmarkt..

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 14:26

RianneH schreef:
Het lijkt gewoon op een autoweg waar alsnog 100 gereden mag worden. Het is geen afgelegen boerenweggetje, maar een openbare weg. Niet geschikt voor wat voor races dan ook, straat of paardenraces..

Voor wat ik weet houden de gypsies er een nogal aparte manier van paardenhouden op na. Is toch ook iedr jaar weer een gedoe rondom de jaarlijkse paardenmarkt..

Right. . . en de Zuidlarense paardenmarkt is een schoolvoorbeeld van paardenwelzijn ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 14:27

RianneH schreef:
Wat ik mij af vraag, is het filmpje gefilmd door mensen die erbij hoorden? Want hoewel ik het heel slecht lijk te verstaan, ze lijken 'voor' de sulkyrijders te zijn en nogal tegen de politie...

Het is gefilmd vanuit de auto met een mobiele telefoon. . . het lijkt me sterk dat meneer agent links in de auto zit te filmen met z'n mobiel.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 15:19

Mij ook, maar ik zeg nergens dat het gefilmd is door de politie. Eerst dacht ik dat het gefilmd werd door mensen die daar op de weg reden, maar tegen het eind lijkt wel duidelijk te worden dat dat niet het geval is.

En kijk maar eens naar de berichtgeving rond die paardenmarkten, filmpjes, foto's, van voor en tegenstanders, dan is het wel even iets anders dan de Zuidlaarder markt. Om nog maar niet te beginnen over de paarden die overlijden omdat ze perse in een riviertje gewassen moeten worden.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 14:35

gekken wat het zijn 8)7

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 20:39

Wow, ik vind dat echt dom van die politieagent al had die misschien niet veel anders kunnen doen, maar t is wel gevaarlijk !

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 20:45

Kan uit het filmpje nou niet echt opmaken of dat ze nou slecht engels praten of dat het Gaelic is :+

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 20:59

Misschien hadden ze spijkermatten neer kunnen leggen om ze te stoppen, dat doen ze in Amerika ook met vluchtende auto's _O-

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 21:08

Wat een vol-idioten! _-:( :(
Ik wil die pezen wel eens zien na zo'n debielen race,arme paarden. -O-
Wat bezielt mensen om zoiets te doen :? ?Dat volk heeft teveel tijd volgens mij,anders kom je niet met zulke praktijken aanzetten. >;)
Ik kan er niet om lachen,zie er de humor ook niet van in en vind het dieronvriendelijke praktijken. -:(-