Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xx_Horsiex schreef:Ze hadden gewoon de mensenmassa weg moeten houden, kan me voorstellen dat andere ruiters ook last gehad kunnen hebben van die mensenmassa.
Ik heb geen probleem, ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat iedereen gelijk is in de wedstrijd wereld. Niet Jantje boven Klaasje, en Klaasje boven Pietje. Hij mag alleen los rijden, dus meer rust in zijn paard en meer rust in zichzelf voordat hij aan de proef begint. Die andere tien ruiters moeten wel samen losrijden, onder toezienend oog van publiek en elkaar, zij zullen minder relaxt kunnen los rijden dan Matthias.
En dat jij je aan mijn reacties ergert is vooralsnog jouw probleem niet het mijne.
xx_Horsiex schreef:Je zegt dat er iemand van het FEI bij moet zijn, dat is iets heel anders dan beweren dat de andere ruiters ook alleen en apart mogen losrijden, ik wil graag voor dat laatste bewijs zien, want als dat zo is, dan is deze hele discussie voor niks natuurlijk.
Citaat:All warmingup and training areas are supervised by officially appointed FEI stewards. Their job is to ensure that FEI regulations are enforced and riders and trainers maintain standards of riding and warmingup
in accordance with art. 143 and 144 of the FEI General Regulations.
en vervolgens
Should any spectator, rider, trainer or judge be concerned about, or feel they are witnessing rough or unfair riding or training, without delay they should immediately report the incident to the FEI Steward. The FEI Steward will then decide on the appropriate course of action including reporting the incident to the Chief Steward who will report to the President of the Ground Jury.
Nils_010 schreef:Ik probeer je dus te vertellen dat dat niet het geval is. Het is de keuze van die anderen om los te rijden in de voor het publiek toegangkelijke bak. Die kunnen net zo goed achteraf warm rijden. Er is geen verplichting om dat te doen. En zoals ik al zei de gehele Nederlandse equipe doet zijn warmingup ook achteraf en daar zeurt niemand over.
imaudy schreef:Ik vind het de beste proef die ik ooit van totilas gezien heb, hij heeft ook een mooie lengte in de hals zo. Volgens mij kunnen ze nog beter worden.
xx_Horsiex schreef:Nils_010 schreef:Ik probeer je dus te vertellen dat dat niet het geval is. Het is de keuze van die anderen om los te rijden in de voor het publiek toegangkelijke bak. Die kunnen net zo goed achteraf warm rijden. Er is geen verplichting om dat te doen. En zoals ik al zei de gehele Nederlandse equipe doet zijn warmingup ook achteraf en daar zeurt niemand over.
Daar gaat het mij om Nils, niet of er wel of niet iemand van de FEI bij is of moet zijn, dat snap ik wel.

Sjongejonge.. moeilijk doen om niks.Nils_010 schreef:xx_Horsiex schreef:Dat zeg jij wel, maar je kan het niet aantonen met hard bewijs?
dan draaien wij het om. Kun jij met hard bewijs aantonen dat de rest daar niet mocht komen? zo ja, waarom teken jij dan niet officieel protest aan tegen de winst.