Ongeluk op de Franse drafbaan loopt alsnog goed af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 16:41

stef schreef:
Ziet nu een opgefrommeld paardje voor zich ;)

Harmonica stijl...net als in tekenfilms ;)

Heb een keer op de baan gehad in training dat ik ineens oren zag inplaats van een kap...oeps momentje. lijnen opgepakt en tegen een muur gestuurd daar d'r hoofdstel weer in gedaan en iets strakker gezet ;)

ruitje

Re: Ongeluk op de Franse drafbaan loopt alsnog goed af

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 12:36

Als dit geen reclame is voor het ras weet ik het ook niet meer :+ ! Wat zijn ze toch druk he, die beesten :) ...

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 12:44

Wat hebben die een mazzel gehad dat het paard zn boven of onderkaak niet gebroken heeft zeg......allemachtig, aan de ene kant een auto die aan je bovenkaak trekt en aan de andere kant natuurlijk de pikeur die ook gewicht er aan heeft hangen. Geweldig opgelost dit poeh had heel anders kunnen aflopen!

Bloemetje87

Re: Ongeluk op de Franse drafbaan loopt alsnog goed af

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 13:14

Woooow... :\ Wat eng zeg, het zou idd maar fout gaan..
Gelukkig is het goed afgelopen! _/-\o_

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 19:00

Mindfields schreef:
Wat hebben die een mazzel gehad dat het paard zn boven of onderkaak niet gebroken heeft zeg......allemachtig, aan de ene kant een auto die aan je bovenkaak trekt en aan de andere kant natuurlijk de pikeur die ook gewicht er aan heeft hangen. Geweldig opgelost dit poeh had heel anders kunnen aflopen!

Ik moet heel eerlijk bekennen dat mijn pennyhart ook wel even gebloed heeft. Wat een hoeveelheid druk staat er dan ineens op die mond.

Maar ja, een andere optie was er niet echt dat besef ik ook wel. Dankzij de koelbloedigheid van de betrokken mensen is het gelukkig met een sisser afgelopen.