zwanepol schreef:Als ik me niet vergis heeft ze hier op bokt zelfs een oproep geplaatst bij de advertenties waarin ze om een oud/ziek paard vraagt om optezetten...
nee dat meen je niet!

We zullen haar eens opzetten...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Browniee schreef:Ok ik heb niet alle reactie's aandachtig doorgelezen, maar volgens mij was eerst gezegd dat ze haar kat zelf had gedood. Ik vind het gewoon erg raar om dit met beesten te doen.
Hebben jullie toen ook gehoord dat ze kuikens (haantjes) aan het verkopen was en als niemand ze kocht, dan gingen ze in de shredder die naast haar stond, toen iemand eenmaal de shredder afpakte, zei ze dat als die niet terug werd gebracht, ze de kuikens dood zou gooien tegen de muur.
Ik snap wel dat de kuikens sowieso dood zouden gaan omdat niemand haantjes wil, maar moet je dat dan maar openbaar doen en netzoals met die hamsters iedereen maar over één kam scheren?
Zwanepol kun je me die link sturen? Desnoods per PB
Browniee schreef:Ok ik heb niet alle reactie's aandachtig doorgelezen, maar volgens mij was eerst gezegd dat ze haar kat zelf had gedood. Ik vind het gewoon erg raar om dit met beesten te doen.
Hebben jullie toen ook gehoord dat ze kuikens (haantjes) aan het verkopen was en als niemand ze kocht, dan gingen ze in de shredder die naast haar stond, toen iemand eenmaal de shredder afpakte, zei ze dat als die niet terug werd gebracht, ze de kuikens dood zou gooien tegen de muur.
Ik snap wel dat de kuikens sowieso dood zouden gaan omdat niemand haantjes wil, maar moet je dat dan maar openbaar doen en netzoals met die hamsters iedereen maar over één kam scheren?
Zwanepol kun je me die link sturen? Desnoods per PB
FahyaFemke schreef:zwanepol schreef:Gevonden, maar de ad was niet van tinkerbell maar van iemand anders die in opdracht een pony moest opzetten.
maar wat is daar mis mee dan?
ze vraagt duidelijk om een pony die toch al ingeslapen moet worden.
anneschr schreef:Brr wat een nare plaatjes. Misschien kun je ze beter in een linkje zetten zodat je zelf kiest of je er naar kijkt of niet. Deze foto's zijn wel heel cru.
liedje89 schreef:DIk vind die nagemaakte paarden die fiffill heeft geplaatst ook wel mooi trouwens, wat is er zo cru aan, het zijn gewoon beelden van paarden het enige verschil is dat er ook bont omheen zit? Als de huiden nep waren was het dan niet meer cru? Als ik het verhaal zo lees worden de paarden er iig niet speciaal voor gedood dus waarom is het dan een probleem.
RianneH schreef:Als ik het goed onthouden heb, heeft ze haar kat zelf omgebracht? Volgens mij vertelde ze dat ze de keel dichtgeknepen had. Ik vind dat en die hamsters verschrikkelijk.
Wat betreft kunst met dierlijk 'afval' daar heb ik niet direct een probleem mee. Zolang het dier 'dierwaardig' gestorven is. Zal nooit mijn soort kunst zijn, maar ieder zijn smaak.
LiVetime schreef:Kunnen we tegenwoordig nog ergens van opkijken?
Vind die foto's van die dode paarden trouwens walgelijk. Alles is kunst wat je zelf kunst noemt, maar dit gaat wel heel erg ver hoor.
Het gaat mij niet om het gebruiken delen van dode dieren (zoals leer, haar enz..), maar COMPLETE dode dieren als kunstvorm *zoekt kots-smiley* O gevonden
Browniee schreef:Hebben jullie toen ook gehoord dat ze kuikens (haantjes) aan het verkopen was en als niemand ze kocht, dan gingen ze in de shredder die naast haar stond, toen iemand eenmaal de shredder afpakte, zei ze dat als die niet terug werd gebracht, ze de kuikens dood zou gooien tegen de muur.
Ik snap wel dat de kuikens sowieso dood zouden gaan omdat niemand haantjes wil, maar moet je dat dan maar openbaar doen?