mebianca schreef:Noujaaaaaa die had ik al 2 dagen geleden geplaatst en toen werd ie weg gehaald.
Jamaahaar als de nieuwsredactie het doet mag het wel
Beetje flauw inderdaad..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
) Siets schreef:Stroomt het bloed nou van het gezicht van die agent? Ik kan er niet om lachen, dit heeft niets
Met de natuur te maken, als het de mijne was geweest was ie als ruin verder gegaan.
Eeffjjuh schreef:Doanique schreef:Vind het wel raar wat die jongen doet, die geeft dat paard gelijk een klap in z'n gezicht!
Tjsonge zeg, daar kan ik toch echt niet over uit. Hebben jullie het bloed gezien in het gezicht van die man en op de grond? Neeeeeee, ik vind hier echt niets grappigs aan! Ik vind het schokkend en diep triest dat dit filmpje hier op Bokt staat. En als jullie goed kijken wordt dat paard niet geslagen. De eigenaar wordt weggestuurd omdat hij zich er, naar het lijkt, niet mee mag bemoeien, maar dan dus wel dit gebeurd. hihaa schreef:Grappig??????Tjsonge zeg, daar kan ik toch echt niet over uit. Hebben jullie het bloed gezien in het gezicht van die man en op de grond? Neeeeeee, ik vind hier echt niets grappigs aan! Ik vind het schokkend en diep triest dat dit filmpje hier op Bokt staat. En als jullie goed kijken wordt dat paard niet geslagen. De eigenaar wordt weggestuurd omdat hij zich er, naar het lijkt, niet mee mag bemoeien, maar dan dus wel dit gebeurd.
Maartje1990 schreef:Hoe weet je nu of dat bloed is? z'n gezicht kan gewoon heel erg rood zijn, en op de grond ja ik zie wat roods liggen, maar dat is volgens mij gewoon een rode jas of touw oid.