Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paard van mijn vriendin loopt in het voorste groepje........ze heeft het filmpje net gezien, wil je je vader ontzettend bedanken voor het klemrijden ( allen andere natuurlijk ook 
Sjolvir schreef:Wel heel apart zo dat filmpje uit de vrachtwagen.
Overigens nog maffer dat grijze autotje wat er tussen door floept.
Super dat je vader heeft geholpen met klemrijden.schoentje schreef:Mijn collega heeft ze mee opgehaald (dat rood/bruine vrachtwagentje op de video)
Ze komen uit Heeze, maar stonden in een weide niet ver van de snelweg af. Was nog een hele klus ze fatsoenlijk in vervoersmiddelen te krijgen, omdat er verschillende agenten zonder ervaring met paarden erg eigenwijs waren en de boel daardoor niet erg op lieten schieten....
![]()
![]()
![]()
Kimvicious schreef:
Mijn vader heeft voordat hij ze had klemgereden dit nog kunnen filmen vanuit de vrachtauto. Bizar gewoon!
. Paard draaft alsof het de gewoonste zaak is , je verwacht bijna dat hij zijn hoofd draait en zeg "Lekker weertje he?
"
skippy1 schreef:Jeetje...Kimvicious geef je vader een dikke pluim! En ook de vrachtwagenchauffeur en bestuurders van de personenauto's voor hem verdienen een hele dikke pluim, wat een kano staaltje samenwerking!
Gelukkig staan ze allen weer veilig op hun plek!
remi schreef:Bloodymary schreef:Ik begrijp dus dat het paarden waren die op rust stonden, en drachtigen. Die zullen dan ook wel niet een al te beste conditie hebben, arme dieren.
Mijn vriendin was zwanger, haar paard niet, voor zover ik weet geen drachtige paarden.
Oh, ik dacht gelezen te hebben dat het om een paard ging. Lezen is ook een vak he, sorry! Paddenpad schreef:Vind dit soort actie's altijd erg link,als je ziet dat filmpje van die paarden in Frankrijk,dan heb je geluk dat ze uitwijken naar rechts en niet de vangrail over naar de andere kant,omdat jullie er met de auto voor gaan rijden!
Paarden gaan juist harder rennen wanneer je ernaast rijd zoals op het laatste filmpje,denk dat het verstandiger is om de op en afritten te versperren en ze dan maar uit laten rennen en aan het eind opvangen wanneer ze uitgeput zijn,ipv de held uit te willen hangen en voor en naast de paarden gaan rijden!
Maarja gelukkig is het goed afgelopen weer!
Paddenpad schreef:Vind dit soort actie's altijd erg link,als je ziet dat filmpje van die paarden in Frankrijk,dan heb je geluk dat ze uitwijken naar rechts en niet de vangrail over naar de andere kant,omdat jullie er met de auto voor gaan rijden!
Paarden gaan juist harder rennen wanneer je ernaast rijd zoals op het laatste filmpje,denk dat het verstandiger is om de op en afritten te versperren en ze dan maar uit laten rennen en aan het eind opvangen wanneer ze uitgeput zijn,ipv de held uit te willen hangen en voor en naast de paarden gaan rijden!
Maarja gelukkig is het goed afgelopen weer!
De chauffeur van de blauwe vrachtwagen verdient ook een pluim, echt top!