Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linky schreef:Wat is er mis met een Gelders paard? De komplete huidige KWPN-paardenstapel gaat terug op Gelderse paarden.............. zonder dezen was er nu geen sportpaard geweest!
setteke schreef:Sonja_vR schreef:daarnaast blijft dit inderdaad ook nog eens een jong paard, ja hij is 11, maar hoeveel ringervaring heeft dat dier? het is geen paard wat op het gemak van de basis tot aan nu de klasses heeft moeten doorlopen in de sport in de ring, dier is opgeleid en mag nu gaan showen, ja dan snap ik eventuele spanning heel goed
Undercover is gewoon uitgebracht op concours door Stefano van Zuilen, dus zo groen is hij niet; http://www.dehoefslag.nl/2012/02/glocks ... dward-gal/
manubres schreef:Heb het filmpje van Rubin Cortes nog eens bekeken, maar die lijkt mij toch ook nog even tijd nodig te hebben om OS klaar te zijn...Ik denk zelf dat Edward met Jack Sparrow het verst gaat komen. Maar dan vooral omdat hij hem zelf kan opleiden. Maar dat zal dan voor de OS over 4 jaar zijn..
Ben eigenlijk ook wel weer eens benieuwd hoe Voice er voor staat.
manubres schreef:Heb het filmpje van Rubin Cortes nog eens bekeken, maar die lijkt mij toch ook nog even tijd nodig te hebben om OS klaar te zijn...Ik denk zelf dat Edward met Jack Sparrow het verst gaat komen. Maar dan vooral omdat hij hem zelf kan opleiden. Maar dat zal dan voor de OS over 4 jaar zijn..
Apart toch altijd...
Kel2004 schreef:![]()
Maar het grote verschil is dat dressuurruiters zich nooit bemoeien/uitlaten over vrijheidsdressuur, maar de vrijheidsressuurmoraalridders laten zich wel altijd uiten over de top van de dressuur wereldApart toch altijd...
GamblersCup schreef:Niet apart, heel logisch eigenlijk... dressuurruiters kúnnen geen commentaar geven op "mensen met bosponies" want het IS gewoon diervriendelijk.

Homiafortuna schreef:Mag hij dit paard wel meenemen naar de Olympische Spelen. Er was toch een bepaalde datum. Als het paard dan nog niet in je bezit was, mag je het niet uitbrengen op de Olympische Spelen?