Twee paarden dood bij brand in Rotterdamse manege

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lief_meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 15:48

Natasja gaat het op dit moment redelijk mee, de eerste 48 uur waren kritiek voor haar. Ze was erg benauwd en heeft brandwonden op haar hoofd. Ze is nu nog steeds benauwd, maar iedere dag lijkt ze iets vooruit te gaan. Of ze ooit helemaal de oude word weet niemand, maar we blijven duimen en hopen.

xXutopiaXx

Re: Twee paarden dood bij brand in Rotterdamse manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 15:53

Dat is een positief bericht, wat fijn dat het redelijk gaat.. Hopelijk komt ze er helemaal bovenop! :)

blond1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 17:23

mijn paard heeft erg ook een tijd gestaan maar dat is al 10 jaar geleden toen waren die jongeren ook al bezig met brandjes stichten. daarom heb ik hem ook daar weg gehaald hij heeft er wel trauma aan overgehouden maar dat is logisch.
maar toch is het vreselijk wat er gebeurt is.:(

tassie

Re: Twee paarden dood bij brand in Rotterdamse manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 19:13

Gelukkig gaat het wat beter met natasja! Hopelijk komt ze er weer boven op.

ermi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 23:41

Wat een vreselijk nieuws, even voor de brand heb ik de manege via de email , de vraag gesteld of ik met mijn dochter langs mocht komen om Whisper te zien. Dit leek ons erg leuk om eens te kijken wat hij voor paardje is en hoe zijn karakter is/was en hoe hij uit zag.

De reden hiervan was heel simpel, ik verzorg en rij zijn moeder, en dan kort daarna dit vreselijke nieuws.
het is met geen pen te beschrijven hoe erg dit is en ik wil daarom iedereen die erg veel verdriet is aangedaan door dit drama heel veel sterkte wensen.