Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
newt schreef:Wat een afgunst hier naar de bestuurder.
Rijden jullie allemaal wel eens met een trailer?.
Ik kan het mij helemaal voorstellen dat je het niet merk!. Hoevaak ik wel niet van die dansende idioten op de kar heb staan. En als het dan rustig is denk je hé hé die zijn ook gekalmeerd, maar voor het zelfde geld zijn de al omgekeerd en via de achterkant er uit!. En ja dat krijgen ze voor elkaar!.
Rebel_Gloe schreef:Op de snelweg?Kan het niet zijn dat de trailer en auto op dat moment stil stonden? Want rijdend kan zo'n dier er gewoon onmogelijk zonder kleerscheuren vanaf zijn gekomen!
Rebel_Gloe schreef:newt schreef:Wat een afgunst hier naar de bestuurder.
Ik kan het mij helemaal voorstellen dat je het niet merk!. Hoevaak ik wel niet van die dansende idioten op de kar heb staan. En als het dan rustig is denk je hé hé die zijn ook gekalmeerd, maar voor het zelfde geld zijn de al omgekeerd en via de achterkant er uit!. En ja dat krijgen ze voor elkaar!.
Dat zal allemaal best wel, maar of je 500 kilo minder mee trekt zou je echt wel moeten merken, je merkt het al als het ene paard iets zwaarder is dan t andere. Dus ja afgunst voor de bestuurder lijkt me niet zo raar.
Ingeltje schreef:* NOS Nieuws
Duitse automobilisten kregen gisteravond de schrik van hun leven toen een paard zich op de snelweg A8 wist te bevrijden uit een rijdende aanhanger.
Het dier rukte zich in de buurt van Ulm los en sprong over een laadklep van 1,80 meter hoog. Een vrachtwagen die plotseling moest uitwijken, belandde in de berm.
Het paard kon snel worden gevangen en in veiligheid worden gebracht. Het dier heeft aan het avontuur geen verwondingen overgehouden. Ook de vrachtwagenchauffeur bleef ongedeerd.
De bestuurder van het paardentransport merkte pas bij thuiskomst dat zijn paard niet meer in de trailer stond. Hij belde de politie die de 60-jarige man met zijn dier kon herenigen.
Citaat:Een vrachtwagen die plotseling moest uitwijken, belandde in de berm.
Citaat:Ein 22-jähriger Opel-Fahrer kam hierbei ins Schleudern, rutschte in den Graben und kam dort zum Stehen.
Bei dem Verkehrsunfall wurde glücklicherweise niemand verletzt. Am Opel-Omega entstand Sachschaden von ca. 2.000 Euro.
bigone schreef:Meteen kopen, vanuit stilstand 1.80 springen is een topper
newt schreef:Wat een afgunst hier naar de bestuurder.
ceasario schreef:Ingeltje schreef:* NOS Nieuws
Duitse automobilisten kregen gisteravond de schrik van hun leven toen een paard zich op de snelweg A8 wist te bevrijden uit een rijdende aanhanger.
Het dier rukte zich in de buurt van Ulm los en sprong over een laadklep van 1,80 meter hoog. Een vrachtwagen die plotseling moest uitwijken, belandde in de berm.
Het paard kon snel worden gevangen en in veiligheid worden gebracht. Het dier heeft aan het avontuur geen verwondingen overgehouden. Ook de vrachtwagenchauffeur bleef ongedeerd.
De bestuurder van het paardentransport merkte pas bij thuiskomst dat zijn paard niet meer in de trailer stond. Hij belde de politie die de 60-jarige man met zijn dier kon herenigen.Citaat:Een vrachtwagen die plotseling moest uitwijken, belandde in de berm.
Voor de zoveelste keer worden hier halve waarheden geplaatst..
Het was een personenauto die een schade had van ongeveer 2000 euro..Citaat:Ein 22-jähriger Opel-Fahrer kam hierbei ins Schleudern, rutschte in den Graben und kam dort zum Stehen.
Bei dem Verkehrsunfall wurde glücklicherweise niemand verletzt. Am Opel-Omega entstand Sachschaden von ca. 2.000 Euro.
bron:
http://new-facts.eu/index.php?option=co ... &Itemid=17
Ingeltje schreef:Ja inderdaad Joolien, dat was ook het eerst wat in mij op kwam... je merkt toch dat zo'n paard onrustig is?
Roxx schreef:Kennisje van mij heeft dit ook eens gehad. Ze zeiden onderweg nog tegen elkaar: "goh, hij staat eindelijk eens rustig!". Bleek bij thuiskomst de trailer ook leeg te zijn. Paard was twintig kilometer daarvoor al uit de trailer gesprongen. Hij bleek wonderlijk genoeg alleen een paar schaafplekken te hebben en liep zonder problemen zo de trailer weer op.