Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:mylittlejoy schreef:Dan komt ie voor Oostenrijk uit, prima! Als dat zou betekenen dat ze weer samen komen, hebben wij Nederlanders dat er graag voor over.![]()
Ik vrees dat het te mooi is om waar te zijn, maar ik hoop dat we ze weer samen kunnen zien.
Edward rijdt al paarden van Glock. Die komen toch ook niet voor Oostenrijk uit?![]()
Bonnelover schreef:Oke jongens, zijn wij met z'n allen niet het grootste paardneforum in de wereld? En we vinden het allemaal toch wel wat zielig wat er met Toot gebeurd. Kunnen wij niet een inzamelingsactiehouden?
Haha zou wel een heeeeeeeeeeeeelegoede zijn als we dat voor elkaar zouden kunnen krijgen om hem weer bij Edward op het erf te krijgen. Ik hoop echt dat het gaat lukken om ze weer te verenigen.
Lovely schreef:Jannepauli schreef:Lovely, dat zal hij heus wel proberen en misschien zelfs wel moeten want dat is immers de gedachte achter zijn overeenkomst met Glock? Oostenrijk op een hoger dressuurniveau brengen?
Maar hij zal z'n handen dichtknijpen als hij Toti terug kan krijgen.
en ccp, het is vooralsnog niet gelukt terwijl EG toch al een paar andere goeie paarden onder het zadel heeft. Ik lees hier steeds hoe geweldig hij als ruiter is en dan verwacht je toch wel een beetje dat hij met eeen ander paard ook hoge ogen gooit.
De merchandise spullen van totilas waren voor zijn rol als dekhengst.
Lovely schreef:Zielig? ik vind het helemaal niet zielig en ik hoop voor dat paard dat hij nooit meer terug naar NL komt.
Gouden draadje, schei uit!
ivy_power89 schreef:Toot hoort bij ed, daar is iedereen het mee eens!
Daarbij is dat gevoel alleen maar aangesterkt door het zien van het laatste filmpje.
Niets slechts over MAR, maar hij is te onervaren voor dit paard.
Hij heeft zich voor 100% gegeven, maar het is hem gewoon niet gelukt.
Laten die duitsers dan zo eerlijk zijn, en hem weer terug verkopen.