Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
setteke schreef:Elin_ schreef:1ste keer bak uitgaat doet hij daarvoor zo'n keertwending.
Toot deed het niet in 1 keer en hup gelijk een fikse ophouding.
Dat deed hij omdat de tong hoogstwaarschijnlijk al over het bit en uit zijn mond hing.
anneM_Ajax schreef:Tsja het blijft een Griezelbaldi natuurlijk. De meeste pakken je op elk foutje dat je maakt. Gal was verschrikkelijk op hem ingespeeld na 6/7? jaar, MAR zit er pas 1,5 jaar op. Ik hoop dat die jongen veel zal opsteken met de jonge paarden bij Sjef en dat meeneemt op Toot. Dan komt het vast wel goed.
Hmm .. ik denk niet dat Rath het verprutst.Citaat:maar Rath verpruts het een beetje (kuch).
Wilawander schreef:anneM_Ajax schreef:Tsja het blijft een Griezelbaldi natuurlijk. De meeste pakken je op elk foutje dat je maakt. Gal was verschrikkelijk op hem ingespeeld na 6/7? jaar, MAR zit er pas 1,5 jaar op. Ik hoop dat die jongen veel zal opsteken met de jonge paarden bij Sjef en dat meeneemt op Toot. Dan komt het vast wel goed.
Amen
Ach en de beste ruiters zitten immers op bokt.................
bertie schreef:Hmm .. ik denk niet dat Rath het verprutst.Citaat:maar Rath verpruts het een beetje (kuch).
Gal en Totilas was zó op elkaar afgestemd, zó gefinetuned. Dat doe je iet zomaar even na.
Rath is de brenger van de boodschap. Stenig hem niet.
Het gaat om de dollartekens in de ogen van Paul S.
Arm paard.
Arme Matthias.
en het spijt me zó voor Edward.
Maar VOORAL: ARM PAARD.
_San87_ schreef:Jammer dat veel mensen het filmpje niet uitkijken en dus ook niet zien dat Toot richting het einde wel beter gaat lopen. Nee, het is bij lange na niet perfect, maar het paard is fris, dat kan gebeuren en ik vind dat MAR daar best goed mee omgaat. Hij lijkt rustig te blijven, gaat niet trekken en beloont Toot.
Uiteindelijk komt er op sommige momenten best wat ontspanning om de hoek kijken en rijdt hij de wissels best netjes, ook de eners. En ja, dan wordt er aan het eind geapplaudisseerd en schiet Toot weer in de stress, hij is niet het enige paard die dat doet en Gal kon die spanning beter laten afvloeien dan MAR dat kan, maar de jongen doet wel zijn best.
Overigens hoop ik nog steeds dat Toot en MAR een combinatie kunnen worden. Echter zie ik het somber in. Ik hoop dat ze me versteld kunnen laten staan.
_San87_ schreef:Nah, geweldig loopt Toot niet. Maar zo overdreven slecht als men het hier doet voorkomen gaat het ook niet. Wel typisch dat veel mensen een rijden van pak hem beet 20 minuten kunnen beoordelen aan de hand van de eerste vijf minuten film.
Wilawander schreef:anneM_Ajax schreef:Tsja het blijft een Griezelbaldi natuurlijk. De meeste pakken je op elk foutje dat je maakt. Gal was verschrikkelijk op hem ingespeeld na 6/7? jaar, MAR zit er pas 1,5 jaar op. Ik hoop dat die jongen veel zal opsteken met de jonge paarden bij Sjef en dat meeneemt op Toot. Dan komt het vast wel goed.
Amen
Ach en de beste ruiters zitten immers op bokt.................
Wilawander schreef:_San87_ schreef:Nah, geweldig loopt Toot niet. Maar zo overdreven slecht als men het hier doet voorkomen gaat het ook niet. Wel typisch dat veel mensen een rijden van pak hem beet 20 minuten kunnen beoordelen aan de hand van de eerste vijf minuten film.
Precies maar mensen kunnen het niet meer objectief beoordelen. En een paard die gek is en de energie eruit moet die geef je in zon baan niet de ruimte want dat risico is veels te groot.