Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Judith_VB schreef:Ik heb het al eerder gezegd en ik ga het weer doen: Hij had beter Edward Gal kunnen kopen![]()
Het is heel duidelijk dat de klik er niet is tussen paard en ruiter.
Paard is stout en ruiter is angstig wat Totilas haarfijn aanvoelt en heerlijk uitbuit.
En dan ga je met dit weer (lekker fris om maar te zeggen), met een super fris paard MAAR 20 minuten warm rijden om in een hal te verschijnen die stijf staat van het volk, spanning en verwachting.
Het recept om te falen.
Beetje dom om het maar zo te zeggen.
Hij rijdt hem helemaal de kreukels in, jammer.
Meloves schreef:Hebben we niet allemaal wel eens een mindere dag met onze paarden. En we weten niet wat er voorafgaand gebeurd is. Paard heeft duidelijk stress en is mega fris. Ik ben het eens dat hij niet goed voor elkaar is op dit filmpje, maar aan het einde is er wel meer ontspanning. Matthias trekt tenminste niet wat ik helaas wel vaak zie gebeuren in deze situatie. Ik vind dat hij als ruiter goed reageert op wat er onder hem gebeurd. En bij de beste ruiters is hun toppaard weleens niet voor elkaar. Dat is toch het mooie van de paardensport. We weten nooit wat er de volgende seconde gaat gebeuren. Ja helaas laten ze ons wel eens in de steek. Dan moet je op een fiets gaan zitten en zelfs die gaan wel eens kapot....