Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

TJolieke schreef:Nee hoor hoeft niet. Ik vind het gewoon raar dat er niet meer over bekend gemaakt is, maakt (ook) mij aan het twijfelen of het waar is, waarmee ik dus niet zeg dat het onzin is.
Cayenne schreef:Eurocommerce is sowieso geen bedrijf dat snel nieuws over wat dan ook naar buiten brengt, dus in deze begrijp ik het wel.
NienSCHaap schreef:TJolieke schreef:Nee hoor hoeft niet. Ik vind het gewoon raar dat er niet meer over bekend gemaakt is, maakt (ook) mij aan het twijfelen of het waar is, waarmee ik dus niet zeg dat het onzin is.
Misschien is het wel juist bedoeling om er niet te veel over bekend te maken.
Ze hoeven natuurlijk niet alles keihard van de daken te schreeuwen.
en inderdaad
Cayenne schreef:Eurocommerce is sowieso geen bedrijf dat snel nieuws over wat dan ook naar buiten brengt, dus in deze begrijp ik het wel.
Alleen al dit topic. Iedereen weet het beter. Ik denk dat de familie Visser ervaring genoeg heeft om te weten wat ze doen en ook niet voor de eerste de beste kliniek zijn gegaan.
En ja zelfs dan kan iemand zoiets overkomen. Hoe treurig ook.
....devi786 schreef:Ik snap niet dat zoiets bij zo'n toppaarden kan gebeuren....
Mijn 2 hengsten zijn ook onder volledige narcose gecastreerd ( in de wei) maar er waren altijd minstens 3 personen aanwezig om alle functies in de gaten te houden en eventueel bij te sturen ....
Vooral bij het ontwaken waren wij met zijn allen zeer alert om het paard te ondersteunen
daantjuhhh schreef:Wij hebben ooit een paard laten opereren aan een been.
Deze is ook in een speciale recovery room wakker geworden onder begeleiding.
Helaas toch in paniek omhoog gekomen en gevallen, ander been gebroken en ingeslapen.
Ik vind het heel jammer dat dit een speculatietopic is geworden.
Bij Eurocommerce zitten profs die heus niet onnodige risico's zullen nemen.
Daar zijn deze paarden veelste kostbaar voor.
Ze zullen ongetwijfelt alle risico's tot het minimale beperkt hebben.
Maar het blijven dieren en dieren zijn onvoorspelbaar in hun reactie.
Zoals ze al zeggen is het een ongeluk geweest.
Zullen we het speculeren en discusseren over staan of liggend casteren achterwege laten.
Daar gaat dit bericht niet om.
Het nieuws is dat er een sportpaard overleden is.
Iedereen die met dit dier gewerkt heeft heel veel sterkte.