Matthias Alexander Rath traint bij Sjef Janssen ***UPDATE***

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:47

Tja, er zijn zat combinaties die hij ook kan trainen.... Moet het perse MAR zijn? :\

Money Money Money :)ddd

Cayenne, van alle combinaties die Sjef is gaan trainen of traint? ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 21:48

_Marinke_ schreef:
Tja, er zijn zat combinaties die hij ook kan trainen.... Moet het perse MAR zijn? :\

Money Money Money :)ddd

Hoe duidelijk wil je het hebben? ;)
Zodra er nieuws komt dat Sjef een bekende ruiter gaat trainen is dat gewoon nieuws en dat is altijd zo geweest.
of die ruiter nou Klaasje of Pietje of Matthias heet. Daar is nooit onderscheid over gemaakt dus ik snap niet waar je dat vandaan haalt :?

Lijkt me verder ook geen relevante discussie.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:49

_Marinke_ schreef:

Sjef trainde al voordat internet uitgevonden was. :+

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:51

Haha, slim van Sjefke!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:53

Sammie schreef:
_Marinke_ schreef:

Sjef trainde al voordat internet uitgevonden was. :+

Kunnen jullie het "Archief" oprichten? Vooral al het paardennieuws dat nieuws was voor bokt bestond? :D

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:54

Volgens berichten staan ze in Erp..net als Rath.

Wel gemakkelijk voor spermaverzending voor de nederlandse klanten...want duitsland kan men immers vergeten.

http://www.schockemoehle.com/deckstatio ... 9d744589d5

Citaat:
Zurzeit ist der Reiter mit zwei jungen Hengsten im Stall von Janssen zum Training stationiert.

Miracle_

Re: Matthias Alexander Rath traint voortaan bij Sjef Janssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:55

If you can't beat them, join them! :D

Dat heeft lang geduurd zeg :+

vosjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:58

Ik vind het ook een heel raar verhaal hoor!
Nederland en Duitsland zijn toch directe tegenstanders. (naast Engeland)
Om dan onze kennis zo naar het buurland te sluizen, Ik vind het raar.
Sjef zal er een goede boterham mee verdienen, maar is geld dan alles?
Nederland betaald Sjef toch om zijn kennis en ervaring met onze ruiters te delen?
Beetje belangenverstrengeling.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:00

Slimme jongen die MAR en hij stijgt bij mij in waardering dat hij de moed heeft gehad om Sjef als coach te vragen +:)+

Sommige reacties hier snap ik niet, als hij nou Totilas was gaan trainen, Ok, maar terecht geeft Sjef aan dat hij daar voor de OS niet aan wilt beginnen. En ach, als hij er wat van op kan steken wat hij in de training van Totilas kan toe passen, dan is het hem gegund. Ik verwacht niet dat hij daarmee opeens Toot weer op het niveau van Edward heeft... daar zal hij voor de OS niet aan toe komen vrees ik voor hem, als het ooit al gaat lukken... wat ik ondanks alles toch graag zou zien, want Totilas was toch een machtig paard om naar te kijken onder Ed. :)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:00

Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik een groot aantal berichten verwijderd waarin alleen een smiley of een oneliner stond, dit soort berichten zijn niet toegestaan.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:01

vosjevos schreef:
Beetje belangenverstrengeling.

Sjef ziet toch geen Totilas.

Citaat:
Zurzeit ist der Reiter mit zwei jungen Hengsten im Stall von Janssen zum Training stationiert.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:03

Heulen met de vijand noem ik dat ~~}>

Leuke reacties komen hier voorbij, ik ben gelukkig niet de enige die het een rare actie van de Duitsers vind :D Ik wacht stilaan af tot ze Edward gaan vragen om Totilas iig weer te trainen en dan vervolgens weer uitbrengt op wedstrijden. Dan komt mijn grote droom echt uit :')

jolanda20

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:07

in tijden van crisis doen mensen aparte dingen.
begeleiden met jonge paarden.... MAR zal daar vast dingen van opsteken en deze gebruiken voor de training.
wat na de Spelen zal gebeuren... het zal mij niets verbazen als Sjef de training oppakt mocht NL hem geen contract aanbieden of minder geld bieden.

@Aranel... Edward zal dan voor Duitsland uitkomen en niet voor NL

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:08

Cayenne schreef:
Wat is het verschil tussen het trainen van Matthias en zijn jonge paarden (dus niet eens direct Totilas) en het trainen van andere combinaties? Sjef traint ook Patrik Kittel en nog een aantal combinaties die we waarschijnlijk terug zien op de OS. Dat is toch ook geen probleem?

Sjef gaf aan dat de grens het trainen van Totilas zelf is. Prima toch? Maar ik snap het probleem hier verder niet :?
en los daarvan is MAR een aardige vent dus de kots smiley gebruiken lijkt me niet nodig.

nou inderdaad zeg :+ ..is dit nou dressuur eigen dat ze daar allemaal over vallen ..want een Henk Nooren traint de halve wereldbol , Horn ging de Italianen coachen , Bij Lansink is het een allegaartje aan nationaliteiten etc ..zou wat worden als een belg enkel een belg mag trainen , een NL-der enkel een Nederlander :roll:

Feria

Ik schrik er wel van om eerlijk te zijn. Het laatste wat ik verwacht had, was dat ze in Nederland zouden een coach zoeken. Maar goed, het is misschien wel even afgang (vind ik dan toch) maar ik geloof dat het op termijn de beste zet is die ze konden doen :j

astridastrid

Javayo schreef:
Slimme jongen die MAR en hij stijgt bij mij in waardering dat hij de moed heeft gehad om Sjef als coach te vragen +:)

Bij mij ook! Ik gun hem ook het beste met Toot! Ook voor Toot.

Maar... BF en FR staan dus al in NL? Wordt flink reizen voor MAR!

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:11

_Marinke_ schreef:
Juist de hele wereld, zo ook de duitse voetbal spelers! Maar ze gaan niet in groepjes (zeg maar voor de helft) bij de nederlandse bondscoach trainen. :n
Dat vind ik wat anders omdat de bondscoach bij voetbal veel meer gebonden is aan het hele team en het hele team moet ook op elkaar ingespeeld zijn. Voor een team in de ruitersport doet het er niet toe wie waar traint, omdat iedereen toch individueel moet presteren en ze kunnen dus trainen waar en bij wie ze willen, dat geldt dus ook voor buitenlandse ruiters.

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:11

Misschien kan hij Paul Schökemohle overhalen om Totilas terug te verkopen... Goeie deal, zal Gal ook wel blij mee zijn, Gal blij, en is Nederland ook blij! _/-\o_

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:13

jolanda20 schreef:
wat na de Spelen zal gebeuren... het zal mij niets verbazen als Sjef de training oppakt mocht NL hem geen contract aanbieden of minder geld bieden.

Zoals Louis van Gaal..die later jopie-popie werd en heel hard moest lopen om de laatste trein nog te pakken te krijgen... :D

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:15

astridastrid schreef:
Javayo schreef:
Slimme jongen die MAR en hij stijgt bij mij in waardering dat hij de moed heeft gehad om Sjef als coach te vragen +:)

Bij mij ook! Ik gun hem ook het beste met Toot! Ook voor Toot.

Maar... BF en FR staan dus al in NL? Wordt flink reizen voor MAR!

wat is nou 200 km ??
bovendien gaat ie echt niet dagelijks op en neer rijden ..die blijft waarschijnlijk een dag of drie en gaat dan terug naar Dl

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:16

tamoreliefje schreef:
Ik vind dit een zeer verstandige zet. Hier toont hij mee aan dat hij leergierig is en niet benauwd is om eens in andermans keuken te gaan kijken.
En op deze manier gaan hopelijk deze talent volle paarden niet verloren in te toekomst.

Hij zal wel MOETEN. Anders komt hij er niet en die talentvolle paarden ook niet. Pappie kan het niet, dat hebben we inmiddels wel gezien.
Zoals eerder gezegd INDIRECT toch Totilas trainen. Over een aantal maanden is het erop of eronder voor dit stel.

Er hangt gewoon een luchtje aan....kan er niks anders van maken of misschien een boek van dit hele circus.

freeride

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:18

Is gelijk mijn respect voor MR ook weer een graadje gedaald, en hij hield nog zo goed vol om niet ook over te stappen op de nederlandsche grundlichheid...erg jammer, komt er nog zo'n systeemruiter bij.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:20

ceasario schreef:
Volgens berichten staan ze in Erp..net als Rath.

Wel gemakkelijk voor spermaverzending voor de nederlandse klanten...want duitsland kan men immers vergeten.

http://www.schockemoehle.com/deckstatio ... 9d744589d5

Citaat:

Verzending zal wel via Joop v. Uytert gaan.

Eigenlijk vind ik het wel mooi dat Rath bij Sjef gaat trainen. Edward en Adelinde trainen ook via die manier al zijn ze de docente ontstegen :D
Als ze allemaal op dat niveau gaan rijden krijg je tenminste weer een strijd en niet iedere keer dezelfde winnaar.

Langzaamaan komt bij de Duitsers het besef dat de door hun verfoeide manier van trainen uiteindelijk wel het succes brengt dat ze nodig hebben. In de afgelopen decennia zijn rijpaarden flink veranderd terwijl hun rijmethodes stil bleven staan.
Laatst bijgewerkt door janderegelaa op 31-01-12 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:21

Nou Sjefke is al terug gefloten door de KNHS lees ik net... dus iedereen kan weer rustig gaan slapen straks :+

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:21

freeride schreef:
Is gelijk mijn respect voor MR ook weer een graadje gedaald, en hij hield nog zo goed vol om niet ook over te stappen op de nederlandsche grundlichheid...erg jammer, komt er nog zo'n systeemruiter bij.

Dit tijdperk zij we al ff voorbij. :D :+

Afbeelding
Was ook een duitser
Laatst bijgewerkt door ceasario op 31-01-12 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt