Zelf zou ik graag een echte inloopstal hebben. Geen "mijn paard wil in een stal" gezeur meer, als 'ie dat echt wil kan hij er zo in gaan staan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Huertecilla schreef:Paardwelzijn in Nederland samengevat:Citaat:Voor ruime parkeergelegenheid krijgt een manege extra sterren, voor een paardenleven aangebonden in een hok van 9 m2 geen sterrenaftrek.
Voor vrouwvriendelijke parkeerinrichting krijgt een manege extra sterren, voor paarvriendelijke inrichting niet.
De uitzonderingen bevestigen de regel en hoeven zich niet aangesproken te voelen.

Babootje schreef:En vervolgens zijn we weer bij de "24/7 wei en stalpaardendiscussie" waar we toch nooit uitkomen.
) 
. Ik hoop dat ze stereotyp gedrag ook meepakt.
Sammyoo schreef:Thanks voor de klinische les![]()
Je post is nog wel redelijk on-topic, want luchtzuigen heeft hoe dan ook veel te maken met de huisvesting en wijze van voeren van het paard. En dat brengt ons dan weer bij de brochure!
daar ben ik het met je mee eens. Vooral ook bij vorst of regen als de mest vastplakt zich aan de bodem of verregend is en uit elkaar valt bij het opscheppen en het veel zwaarder is om het werk te doen...