Frans van der Ent overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rox04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:45

Echt verschrikkelijk! Ik hoorde het begin van de week en het blijft door m'n hoofd spoken. Dat zo'n jong en enthousiast persoon er ineens niet meer is, is gewoon niet te bevatten..
Ook ik ken hem van mijn ''deurne'' jaren. De eerste twee jaar kregen we dagelijks springles van hem. Het was een geweldige man met veel humor en zeer veel vakmanschap. We hebben vele tussenuren bij hem aan de kant gezeten, altijd lachen maar ook heel leerzaam. Weet nog dat wij tijdens de laatste les van de cursusperiode puissance gingen springen. Hij genoot van de spanning die voorafgaand al flink aanwezig was en hij bouwde dat dan nog eens flink op tijdens die les.
Alle uitspraken hier zijn heel herkenbaar.

Heel veel sterkte voor familie, vrienden enz.

Buster

Re: Frans van der Ent overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 11:39

Wat verschrikkelijk dat iemand zo vroeg en onverwachts komt te overlijden...
Ik kende hem niet, maar wil natuurlijk ook sterkte wensen voor zijn familie en andere naasten!

Reden dat ik hier reageer is de uitspraken die ik las.
Dat is ook helemaal in de richting van mijn oude paardrijleraar, en dat was ook altijd een geweldige les; dus ik kan me helemaal voorstellen hoe er op Deurne genoten is van deze paardenman!

Slieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 16:45

We zijn net terug van zijn crematie.
Wat een prachtige, maar ook zeer emomtionele dienst met maar liefst 900 aanwezigen!
Uit de stukjes die door vrienden en collega's werden voorgelezen bleek wederom hoe een geliefd persoon Frans was bij jong en oud. Ook werden zijn humoristische uitspraken meer dan eens genoemd en hoorde je mensen (door hun verdriet heen) toch zachtjes lachen als blijk van herkenning.
Na afloop een hapje en een drankje, zoals Frans dat gewild had.
Een prachtig afscheid van een prachtig mens...

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 18:20

Het was inderdaad een heel erg mooi dienst, wel emotioneel, ook toen arnold boerenkamps zijn verhaal deed en de verhalen van zijn dochters... De dienst was echt in het teken van zijn levenstijl, denk dat hij het niet anders had gewild als hoe het gegaan is. En inderdaad zoals slieke zegt, Afscheid van een prachtig mens!!! Een vakman minder helaas

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:06

Zo, dat zijn veel mensen! Paste dat wel? Fijn dat de dienst zo mooi was. Ik ben niet heen gegaan. Wel een kaartje gestuurd naar de familie. Natuurlijk, heb les gehad van Frans, maar had geen echte band met hem en vind het dan wat 'raar' om dan toch naar zo'n dienst te gaan. Dan geef ik m'n plaatsje liever af aan iemand die hem echt persoonlijk kende :)

ZynediLoma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:09

Popelepeën,
TjopTjop,

Hij was dit jaar mijn Coach.. niet heel lang gekend maar deze man heeft zo veel indruk achter gelaten op me.. ik weet nog we dat ik hoorde dat hij een ongeluk had gehad en in coma lag. hij was zo sterk.. Helaas heeft het niet zo mogen zijn!

Heel erg bedankt voor alle moeite en inzet die u voor ons getoond heeft, ik zal u missen :'(
Nog steeds het besef niet dat hij op Dinsdag niet meer langs de bak rand staat en zegt dat je lekker over de huppeltjes heen moet popelepeën.. (U)

Sterkte Iedereen..

ZynediLoma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:11

Slieke schreef:
We zijn net terug van zijn crematie.
Wat een prachtige, maar ook zeer emomtionele dienst met maar liefst 900 aanwezigen!
Uit de stukjes die door vrienden en collega's werden voorgelezen bleek wederom hoe een geliefd persoon Frans was bij jong en oud. Ook werden zijn humoristische uitspraken meer dan eens genoemd en hoorde je mensen (door hun verdriet heen) toch zachtjes lachen als blijk van herkenning.
Na afloop een hapje en een drankje, zoals Frans dat gewild had.
Een prachtig afscheid van een prachtig mens...

Het was inderdaad heel mooi, ik heb het niet droog kunnen houden! het besef is er nog steeds niet.. vind het zóóó erg |( !

Women2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:09

Ik wilde dat ik er bij kon zijn... Ik kon geen vrij krijgen op mijn werk en was zonder auto vandaag. En zonder auto van Noord naar Zuid Nederland en er dan om 11 uur zijn... Nu ik de reacties op vanmorgen zo lees vind ik het alleen maar erger dat ik er niet bij kon zijn.

Frans, ik zal je missen.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 21:38

Ik kwam deze vandaag tegen op Facebook:

Afbeelding

Ter nagedachtenis aan onze collega Frans van der Ent is woensdag 30 mei een plakaat onthuld in rijbaan 6, die voortaan de Frans van der Ent-piste heet. Het plakaat is een initiatief van de studenten Paardensport.

Mooi gebaar!

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 21:45

heel mooi gebaar

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 23:05

Zag het inderdaad ook, zeer respectvol gebaar!

Slieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 22:07

Inmiddels al weer een jaar geleden, wat vliegt de tijd.
Wij denken nog dagelijks aan Frans...

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 13:55

Sterkte Slieke!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 16:36

Gaat snel he die tijd.. Wel weg van hier, maar nooit uit het hart!

Slieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:58

Knakker schreef:
Sterkte Slieke!

Thnx..