Schotse vrouw woont samen met pony in huis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:35

Oh die pony heeft het volgens mij wel prima in die stal hoor, alleen of het nou allemaal zo lekker ruikt binnen

zazaza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:45

knettergek als je het mij vraagt......lala een paard in de gang (onee in de woonkamer )

LauraZanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 09:53

als je die foto's ziet valt het mij nog mee vergeleken met het verhaal. hij heeft wel een eigen stalletje niet in een los schuurtje of garage iets, maar minden in de woonkamer haha. ik zal dit nooit doen maar het beestje lijkt het op de foto's niet echt erg te vinden ahah.
ik dacht toen ik de titel las dat ze al bijna samen aan de ontbijttafel zaten hahah:P

piepenfiets

Re: Schotse vrouw woont samen met pony in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 10:56

Heerlijk dat excentrieke.Pony zal blijer zijn buiten met soortgenoten maar ach,kijk om je heen,hoeveel paarden ken je die niet los buiten komen met soortgenoten?
Overigens denk ik dat je van de gemiddelde kerel in huis meer last hebt dan van een pony. :D

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 13:30

Als die mevroij :roll: bij de pony was gaan inwonen dan had niemand dat bevreemd(bijvoorbeeld in de stal ernaast)

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 13:44

Belachelijk.. pony heeft nieteens een soortgenootje om mee te spelen. Ik vind dit eerder egoistisch van haar dan goed voor de pony.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 13:55

Bij de opmerking 'en probeerde het dier te houden in een verlaten schuurtje bij haar in de buurt' krabte ik me al achter mijn oren...

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:13

Pff het moet niet gekker worden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:02

Als ze een vrijstaand huis heeft, dan heeft ze toch ook wel tuin waar paarje in kan staan? Lijk mij ook stuk goedkoper dan al die rubbermatten en 60 kilo katten korrels :+
Nee, ik snap haar niet.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 09:57

Semi vrijstaand. Is dat niet gewoon 2 onder 1 kap of een hoekwoning? :')

Ik vraag mij wel af of ze echt serieus geprobeerd heeft om een goede plek te vinden, aangezien ze zoveel moeite heeft gestoken om het paard in haar woonkamer te laten huisvesten? Had ze net zo goed in de tuin kunnen doen lijkt mij... Verhuizen met voorbedachte rade.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:24

het lijkt me niks om t in huis te hebben, beetje raar ook om een paard te kopen en het niet te kunnen stallen wat kosten betreft. en heeft ze gewoon een dat weiland ingepikt dan? want das ook vreemd. Of heeft iemand zich als huurder voorgedaan en had ze met die man de afspraak?

hoe dan ook vind ik het heel apart dat dit kan, ik dacht nog DAAR moet ik wonen :P schijnbaar toch minder gezeur als de buren lastig doen dat er een paard in je tuin staat (wat ja wel eens zo wilt zijn als je een huis koopt waar ook paarden in de buurt staan, en achterom dus paarden hebt.

Ale het ziet er wel oke uit maar of t nu handig is, vooral ivm de plek voor alle spullen enzo. en idd erna verkopen is lastig, het kan wel maar kost nogal wat geld om het op te knappen en er zal toch echt een nieuwe vloer in moeten denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 06:44

tja... ben toch bang dat de dame niet bijster bijdehand is, als je voor bijna 2000 pond een pony koopt en dan dus al direct na aankoop geen geld meer hebt om de stalling te betalen; poging nr.1 was tenslotte stiekum op andermans landje en stalletje en poging nr 2, de pensionstal betaalde ze doodleuk niet, paard kwam niet voor niets aan haar hek te staan...
maar kan buiten het geen gezelschap hebben voor de pony (geit was al genoeg) niks aan kwellerij of mishandeling zien zo... ruime box en kan zels al traplopen blijkbaar... :D
en ziet er prima verzorgd uit verder met een wakker koppie (paard he niet de dame).

en als nood aan de man komt ben ik net zon mongool hoor; heb die 2 van mij niet aan huis staan en je komt er pas achter als je je laatste cent hebt geinvesteerd dat bv de buren van mijn landje knap geschifte lui blijken te zijn; en toen met oud en nieuw jongste zoon keihard buiten liep te schreeuwen dat ie "lekker mijn paarden wat ging aandoen tijdens oud en nieuw met vuurwerk" kneep ik hem als een ouwe dief; kan er moeilijk gaan slapen, in wintertijd en het is dat die 2 van mij niet kunnen traplopen, ik woon in een maisionette, maar ik zweer je; had van mijn woonkamer een uitloopstal gemaakt naar het balkon en dak van winkelcentrum waar ik boven zit... :j want dat kutjong zat gewoon te wachten op dat lullige uurtje dat ik thuis douchen was, om zijn vuurpijl voor de boxen af te steken; had geen poot om op te staan, maar wel 2 meiden die nu helemaal als de dood zijn elk jaar weer...
en kan je zeggen dan moet je daar weggaan; maar daar heb ik dus echt het geld niet meer voor, dus word het ook in de rij voor de slager; geen optie dan, dan castreer ik pappa en zoon allebei liever, als ik ooit iemand betrap van dat gezin, met een bot mes... zoon voor de daad ansich en pappa voor het feit dat hij de gehuichelde onschuld speelt, terwijl hij ze tenslotte zelf alles influistert aan de keukentafel... hoe ziek kan je zijn...

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 06:52

Haha, apart zeg!
Maar wat doet die vrouw verder met de pony?
want al hij alleen maar in zijn 'stalletje'
staat lijkt het me ook niet erg fijn...
En heeft ze wel een weiland ofzo dan?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 07:02

Ik krijg de bibbers bij het zien van de wanden van de "box" die ze heeft gemaakt. Als paardje een keer gaat rollen en met een been door de openingen van de boxwand komt heeft ze pas echt de poppen aan het dansen.

Verder lijkt mevrouw in mijn ogen ook niet helemaal de 100 punten te halen...een paard in huis halen omdat je verder geen alternatief hebt? Als ik de inrichting van het huis zie was het huis nog niet af, ik weet niet hoe lang ze daar al woont....