Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ilegra schreef:Dit lijkt wel een film.
Zal me niks verbazen als daar ooit door spielberg een film over gemaakt wordt.
Het wonderbaarlijke verhaal van de zwarte hengst die schitterde in de dressuurring met zijn vaste berijder, maar hun geluk was van korte duur. Een rijke zakenman kocht de prachtige hengst, om hem voor zijn land te laten uitkomen in de wedstrijden. Hij zocht een ruiter voor de prachtige hengst maar zo magisch de hengst leek te bewegen met zijn vorige berijder zo magisch kreeg zijn nieuwe ruiter hem niet. De prachtige zwarte hengst had last van heimwee en kreeg steeds meer last van blessures. De zakenman oefende steeds meer druk uit op de nieuwe ruiter. Deze hield het niet meer uit en werd depressief. De zakenman kon geen nieuwe ruiter vinden voor de hengst. De hengst werd vergeten en uiteindelijk noemde niemand meer zijn naam. De vechtlust was vervangen door een doffe uitstraling. De zakenman hoopte nog flink wat geld te verdienen aan de fokkerij maar de hengst weigerde te dekken. Zo vergat uiteindelijk iedereen hem. De hengst werd verkocht en ging van stal naar stal waar hij uiteindelijk zijn vorige berijder waar hij zo mee schitterde weer ontmoette. De glinstering in de ogen van de hengst kwam terug. Zijn vorige berijder zadelde de hengst en steeg op. De magie was weer terug
Goeie fantasie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even back to earth, zo gaat het natuurlijk nooit
Ik weet niet wat ik er van moet vinden, tis wel vreemd allemaal.
Ilegra schreef:Dit lijkt wel een film.
Het wonderbaarlijke verhaal van de zwarte hengst die schitterde in de dressuurring met zijn vaste berijder, maar hun geluk was van korte duur. Een rijke zakenman kocht de prachtige hengst, om hem voor zijn land te laten uitkomen in de wedstrijden. Hij zocht een ruiter voor de prachtige hengst maar zo magisch de hengst leek te bewegen met zijn vorige berijder zo magisch kreeg zijn nieuwe ruiter hem niet. De prachtige zwarte hengst had last van heimwee en kreeg steeds meer last van blessures. De zakenman oefende steeds meer druk uit op de nieuwe ruiter. Deze hield het niet meer uit en werd depressief. De zakenman kon geen nieuwe ruiter vinden voor de hengst. De hengst werd vergeten en uiteindelijk noemde niemand meer zijn naam. De vechtlust was vervangen door een doffe uitstraling. De zakenman hoopte nog flink wat geld te verdienen aan de fokkerij maar de hengst weigerde te dekken. Zo vergat uiteindelijk iedereen hem. De hengst werd verkocht en ging van stal naar stal waar hij uiteindelijk zijn vorige berijder waar hij zo mee schitterde weer ontmoette. De glinstering in de ogen van de hengst kwam terug. Zijn vorige berijder zadelde de hengst en steeg op. De magie was weer terug
Goeie fantasie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
easygoing schreef:@x_trees bedankt voor het posten.
Duidelijk dat de duitse pers dezelfde mening als een heleboel andere gaat krijgen.
Zijn wij toch nog niet zo achterlijk he sarabande.
.
.Ilegra schreef:Ach dan mag Steven de Jong de film ook wel produceren![]()
![]()
.
Maar euhm bedenk me nu zomaar iets slaat misschien wel nergens op.
Ed is natuurlijk een hele gevoelige jongen hij is zo´n beetje een vrouw en ik weet niet wat voor jongen die Mat... is maar mischien zit het hem daar wel allemaal in.
Mat.... weet de gevoelige snaren niet te raken denk ik en is daarom misschien nog niet zo´n goede combi en hij heeft misschien daarom wat langer tijd nodig om die te vinden bij Toot.
Arme Toot die nu nog herstellende is van blessure.
Edward heeft misshien gewoon minder testosteron en Rath wel, en dt botst met het testosteron gehalte van een hengst

X__Trees schreef:Linsenhoff drukte Rath door Schockemöhles strot.
Der Spiegel windt ook rond het samengaan van Linsenhoff en Schockemöhle geen doekjes: “In de steenrijke Ann Kathrin Linsenhoff vond Schockemöhle een geschikte zakenpartner voor de monsterdeal. De voormalige Olympische amazone (Seoul 1988, red.) stelde echter enkele eisen voorop. Zo zou haar stiefzoon willens nillens de ruiter worden van ‘s werelds meest succesvolle en tevens duurste dressuurpaard.” De 26-jarige student bedrijfswetenschappen had daarvoor al op de rug van Sterntaler gezeten, een volgens coach Holger Schmezer “wereldtopper”, alhoewel ook toen het succes op zich liet wachten.
Wuis schreef:Ilegra schreef:Dit lijkt wel een film.
Goeie fantasie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Steven Spielberg? Volgens mij is dit meer een goed scenario voor een PENNY film!
''Penny's Totilas''
zoveel penny's als er op duiken als het woord Tootie valt.
Jannepauli schreef:X__Trees schreef:Linsenhoff drukte Rath door Schockemöhles strot.
Der Spiegel windt ook rond het samengaan van Linsenhoff en Schockemöhle geen doekjes: “In de steenrijke Ann Kathrin Linsenhoff vond Schockemöhle een geschikte zakenpartner voor de monsterdeal. De voormalige Olympische amazone (Seoul 1988, red.) stelde echter enkele eisen voorop. Zo zou haar stiefzoon willens nillens de ruiter worden van ‘s werelds meest succesvolle en tevens duurste dressuurpaard.” De 26-jarige student bedrijfswetenschappen had daarvoor al op de rug van Sterntaler gezeten, een volgens coach Holger Schmezer “wereldtopper”, alhoewel ook toen het succes op zich liet wachten.
Stiefmoederliefde? Ah... PS zit dus in de val..
Hoe vaak zal hij inmiddels de 'voorwaarden' van mevr Linsenhoff al vervloekt hebben? De tijd van "het moet nog wennen, een combinatie moet groeien" is inmiddels wel voorbij. Ik denk maar even aan het bericht op horses.nl: Adelinde Cornelissen stelt nieuwe troef voor - Galahad is pas een maandje bij haar en gaat bij de eerste voorstelling al heel aardig door de baan.

MelanieB schreef:Zonde zonde zonde... En misschien is het wel zo zoals iemand hier al zei: Totilas is gewoon nog op tijd verkocht toen ie nog goed was?