Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BrankaZ schreef:Ik denk dat dit soort opmerkingen illustreert wat MAR bedoelt dat alles wat hij doet onder een vergrootglas wordt bekeken.
Vind het ook een uiterst onsportieve houding. Dat het teleurstellend is dat Gal niet meer op Totilas rijdt snap ik en ben ik het mee eens, maar om zijn nieuwe ruiter bij elke gelegenheid de grond in te trappen vind ik erg onsportief.
Janine1990 schreef:Nou BrankaZ, daar heb je geen vergrootglas voor nodig hoor.
BrankaZ schreef:Janine1990 schreef:Nou BrankaZ, daar heb je geen vergrootglas voor nodig hoor.
Niet? Er wordt een positief stuk geschreven en onmiddelijk zijn er reacties over de stand van de benen in een galoppiroutte en over bandages. Vervolgens wordt er van alles bij gehaald dat niet ter zake doet om MAR zo negatief mogelijk neer te zetten.
Nee hoor, geen vergrootglas....
BrankaZ schreef:Janine1990 schreef:Nou BrankaZ, daar heb je geen vergrootglas voor nodig hoor.
Niet? Er wordt een positief stuk geschreven en onmiddelijk zijn er reacties over de stand van de benen in een galoppiroutte en over bandages. Vervolgens wordt er van alles bij gehaald dat niet ter zake doet om MAR zo negatief mogelijk neer te zetten.
Tendance schreef:Hoezo jonge paarden? BW is een jong paard, maar Toot niet....
BrankaZ schreef:Ik denk dat dit soort opmerkingen illustreert wat MAR bedoelt dat alles wat hij doet onder een vergrootglas wordt bekeken.
Vind het ook een uiterst onsportieve houding. Dat het teleurstellend is dat Gal niet meer op Totilas rijdt snap ik en ben ik het mee eens, maar om zijn nieuwe ruiter bij elke gelegenheid de grond in te trappen vind ik erg onsportief.
sarabande schreef:Als je niet onder een vergrootglas wil moet je niet de ongeslagen wereldkampioen gaan rijden, dat is of een vorm van zelfoverschatting of arrogantie
sarabande schreef:BrankaZ schreef:Ik denk dat dit soort opmerkingen illustreert wat MAR bedoelt dat alles wat hij doet onder een vergrootglas wordt bekeken.
Als je niet onder een vergrootglas wil moet je niet de ongeslagen wereldkampioen gaan rijden, dat is of een vorm van zelfoverschatting of arrogantie
Janine1990 schreef:Valt over te discussiëren, liggen de sportrechten niet in de hand van zijn stiefmoeder?
Schreef Arnd Bronkhorst niet na het EK een artikel die best voor wat ophef zorgde?
Ik zou MAR niet bepaald arrogant noemen, of zichzelf overschattend op basis van dit stuk. En ik zou al helemáál niet graag in zijn schoenen staan.
Tendance schreef:Daar is toch ook niets mis mee?
Ik ga nu B springen op een paard van 14, dat professioneel is opgeleid in het verleden.
Maar als ik een keer 1e word, dan vind ik mezelf alsnog heel stoer hoor samen met het paardje!

sarabande schreef:Tendance schreef:Maar als ik een keer 1e word, dan vind ik mezelf alsnog heel stoer hoor samen met het paardje!
En daar komt de hele internationale pers op af inclusief een half uur durende uitzending op TV???
Janine1990 schreef:sarabande schreef:
En daar komt de hele internationale pers op af inclusief een half uur durende uitzending op TV???
Nee, maar waarschijnlijk wordt er regionaal wel over gepraat![]()
"Pfff, een eitje, dat paard is professioneel opgeleid, die kan het allemaal wel. Zij hoeft alleen maar te blijven zitten."
BrankaZ schreef:___Sanne schreef:Ik vraag me alleen af waarom op de foto's die onderbandages zo raar zitten achterJanine1990 schreef:Sssssst, het ging me om de uitspraak van Nicoletto, die slaat nergens op.![]()
Nee, BW is niet bepaald verbeterd met Matthias. [understatement] Maar dat heeft niets met de handelsgeest van Schockemöhle te maken.
Ik denk dat dit soort opmerkingen illustreert wat MAR bedoelt dat alles wat hij doet onder een vergrootglas wordt bekeken.
Ik vroeg me gewoon af wat het nut van je paard zo bandageren is, uit interesse
)ik vind het een sportief stukje en ik gun hem veel succes!!