Ziet er goed! vind het alleen wel erg jammer hoe de foto's gepresenteerd worden, neemt tamelijk af in kwaliteit en de grootte is ook minder aantrekkelijk om naar te kijken en 9 van de 10 nemen de moeite niet om op de kleine foto's te klikken om ze op "originele" grote te zien, of zijn er nog andere mogelijkheden in de vormgeving? dat zou namelijk wel leuk zijn (html opmaak bijvoorbeeld)
Laatst bijgewerkt door LisaDijk op 01-01-12 18:27, in het totaal 3 keer bewerkt
Bij het maken van de advertentie kan je de hoogte opgeven. Bij het zoeken kan je aan de linkerkant een filter invullen met stokmaat waartussen gezocht moet worden. Zo kan je dus paarden van pony's scheiden.
Sachaaaa
Geplaatst: 01-01-12 19:18
Wauw, lijkt me echt een flinke verbetering dit!
orlys_dream
Geplaatst: 01-01-12 19:30
Gefeliciteerd met het nieuw systeem! Ben bang dat ik ga nu veel meer leuke dingen kopen . . . . .
Enamorado
Geplaatst: 01-01-12 21:30
ziet er goed uit!!! Hele verbetering. Kan je bij de verzorgpaarden niet uitsorteren op bijvoorbeeld provincie?
Wat mijn vraag is, blijft Eenmaal Andermaal er nog? Want dat loopt nu ook nog gewoon, terwijl mij dit juist niet handig lijkt, komt Markt er dan in de plaats van? Zodat je gewoon op die tab kan klikken, zoals nu bij Eenmaal Andermaal, want nu moet je via Wiki naar Markt..
Kan allebei. En echt helemaal bovenaan, verder naar boven kan niet. Dus niet in de tabbladen kijken. Nog boven de Help en Regels etc.
annehoe
Geplaatst: 02-01-12 14:34
ziet er overzichtelijk uit!! ik zou alleen bij de paarden die te koop staan graag het niveau van het paard er bij willen. Ook ben ik het er mee eens dat de foto's niet heel duidelijk zijn. En misschien in de toekomst een onderscheid maken tussen paarden en pony's dit staat nu nog door elkaar. En is het mogelijk een advertentie te verwijderen? Zou wel fijn zijn zo weet een kijker zeker dat een advertentie nog actief is Maar een goeie verbetering!!
pdn123
Geplaatst: 02-01-12 14:39
Ik vind het perfect. Het is overzichtelijk. Ik heb gezocht op afstand en helaas dat werkt niet.
@annehoe: - Niveau van het paard kan aangegeven worden, hier een voorbeeldje: http://www.bokt.nl/markt/ad/1332/lief-v ... voor-jacht - Wat is er niet duidelijk aan de foto's? Met bekijken of met het plaatsen? Je kan de foto's groter bekijken (indien beschikbaar) door op het vergrootglas te klikken (rechtsboven in de foto, dat is idd nog niet heel duidelijk). - Je kan selecteren op schofthoogte om de pony's er b.v. uit te filteren - Je kan een advertentie sluiten als deze verkocht is
@pdn123: Zou je daar een topic over willen maken op [MZ] Marktzaken ? Dank!
pdn123
Geplaatst: 02-01-12 15:39
uh, wat bedoel je? het leek me namelijk wel handig om de afstand erbij te zetten, dan kun je het ook halen. Maar wat wil je dat ik doe? Heb niet zo'n ervaring met bokt
Als je hier: [MZ] Marktzaken Een berichtje zou willen typen met: - Wat je gedaan hebt en waar - Wat je verwachtte dat er gebeurde - Wat er daadwerkelijk gebeurde
dan ben ik erg geholpen en kan er gezocht worden naar een oplossing. Bij voorbaat dank!
renate85
Geplaatst: 02-01-12 15:57
Met toeval tegen gekomen dat er een nieuwe markt geopend is. Staat niet ergens duidelijk aangegeven? of heb ik er overheen gekeken? Rechtsbovenin staat wat lees ik net, maar ik zie voor het eerst sinds mijn 10 jaar op bokt dat je ook rechtsbovenin kan klikken op nieuws,markt,wiki, forum
Tot nu toe vind ik het erg overzichtelijk Meteen even 4 advertenties geplaatst.
SUPER!!!!!
Edit: misschien dat er nog een knopje kan komen zodat je de advertenties zonder foto eruit kan filteren
Laatst bijgewerkt door renate85 op 02-01-12 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt
De vindbaarheid kan idd beter maar daar is een nieuwe manier van navigeren voor nodig en daar is weer een nieuwe vormgeving voor nodig Wordt aan gewerkt, zelf ook niet blij met de huidige (vrij onvindbare) oplossing.
renate85
Geplaatst: 02-01-12 16:02
MIsschien dat het zo nu en dan in de banner bovenaan kan staan.... denk dat dan meerdere mensen de markt zullen vinden. Of dat er een mailtje uitgaat naar iedereen
Juulhof
Geplaatst: 02-01-12 16:11
binky schreef:
Overzichtelijk,netjes,makkelijk,zeker een zeer mooie toevoeging voor bokt!
absoluut! ik vindt het geweldig!
renate85
Geplaatst: 02-01-12 16:12
het zou waarschijnlijk een onmogelijke opgave zijn........... Maar is het mogelijk om een appart gedeelte 2de hands te hebben en een appart gedeelte voor de ruitersportwinkels met nieuwe spullen
Of dat je ergens aan kan geven of je nieuw of 2de hands zoekt
@renate; dat ging inderdaad nog niet helemaal goed. Je kan nu selecteren op gebruikt/nieuw.
renate85
Geplaatst: 02-01-12 16:49
Ik zie het Super Misschien nog een tip. Als een een advertentie plaatst dat je kan aangeven welke maat het product is. Bijvoorbeeld bij dekens maat 185. of bij de peesbeschermers S/M/L Full of Cob
Mocht iemand anders dan zoeken om een deken en bijvoorbeeld onder het stukje nieuw en gebruikt een maat aan kan vinken.