Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aerdenhout1 schreef:Eerst zijn dieren en dan pas de dure tractor die nu onder water is verdwenen!
Puchje schreef:Ik stond ook op het punt om met Nigel te gaan, maar las op de FB van mijn instructrice dat ze daar al mee bezig was
Vind het namelijk wel leuk om te weten wie het heeft gedaan want ik ken alleen de verhalen van de brandweer
aerdenhout1 schreef:Ik heb het gister op tv gezien en alle respect voor de eigenaar van de pony's!
Eerst zijn dieren en dan pas de dure tractor die nu onder water is verdwenen!
Ik begrijp nu ook dat er inderdaad wel 35 pony's in die enorme aanhanger hebben gestaan!
Gelukkig dat het allemaal toch goed is afgelopen en kazimirOrryS..... dan zeggen sommige dat ik een moeilijke naam heb op bokt!!!...geweldig dat jullie voor opvang hebben gezorgd!
Zijn ze nu al weer weg of staat die hele bubs nog bij jullie???
.
aerdenhout1 schreef:en alle respect voor de eigenaar van de pony's!
De brandweer heeft in december al 2 extra pony's gered dan dat de eigenaar opgegeven had! De eigenaar wist dus niet eens hoeveel er precies liepen. En nu geeft de eigenaar de brandweer de schuld dat ze er nog 3 hadden laten lopen! (die moet hij toch gemist hebben denk je dan? Want dat zijn er in totaal 5 extra!)