Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hotchocolat schreef:Hyptheekaftrek kennen ze niet in Duitsland.
.

ceasario schreef:hotchocolat schreef:Hyptheekaftrek kennen ze niet in Duitsland.
.
We hebben het over Nederland...Wat die Duitsers er mee doen moeten ze zelf weten..
Maar we hebben in dit land 100000-tig paardengebruikers en als dat aan de orde hier zou komen..Is er een mogelijkheid..nl.de macht via het stemmen...
Maar zolang het hier niet aan de orde is...is dit topic meer voor info dan voor sensatie ..
ceasario schreef:We hebben het over Nederland...Wat die Duitsers er mee doen moeten ze zelf weten..
Maar we hebben in dit land 100000-tig paardengebruikers en als dat aan de orde hier zou komen..Is er een mogelijkheid..nl.de macht via het stemmen...
Maar zolang het hier niet aan de orde is...is dit topic meer voor info dan voor sensatie ..
Perrokai schreef:[Ehmm, lees de beginpost er nog eens op na ? Het gaat nml. niet over nederland, in dit topic betrekt iedereen het op nederland, prima natuurlijk maar het gaat wel over duitsland. Staat ook in de titel.
.
Perrokai schreef:[ Ik zelf lees het ook pas op bokt, maar ik kijk verder ook amper nieuws uit duitsland.
ceasario schreef:Perrokai schreef:[ Ik zelf lees het ook pas op bokt, maar ik kijk verder ook amper nieuws uit duitsland.
Het kenmerk van een allochtoon.
ceasario schreef:En daarom hebben wij er geen boodschap aan...Dus elkaar een beetje na papegaaien zijn de kenmerken van Bokt, maar verder schiet er niemand iets mee op.
Het kenmerk van een allochtoon.
En hier is men er mee bezig, daar gaat het topic over, dat heet disccuseren a la bokt. Je kunt het ook napapegaaien noemen haha....Citaat:Der Steuerpflicht knüpft das halten eines Pferdes in Gemeindegebiet an. Algemein umschreibt das Satzungsmuster den Begriff des Pferdenaiters dahin, dass Halter
ist: Wer ein pferd im eigenn interesse oder in Interesse eines Angehörigen für den persönlichen Lebensbedarf hält