Cayenne schreef:De organisatie ontkent het niet he, dus geloven doe ik het in grote lijnen zeker wel
Ja ik ook.
maar ik snap nou nogsteeds niet wat die wagen van de verwerkingsfabriek daar deed..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aerdenhout1 schreef:Mijn paarden zouden ten alle tijden mogen dienen als diervoer als ze dood waren, jammer genoeg krijgen ze meestal een spuitje en dan is het vlees niet meer goed!
Nu worden ze vernietigt en dat is toch vele malen erger!? Nu worden er ook gezonde dieren geslacht juist voor dat dierenvoer!!
Mistralleke schreef:Ik vraag me af wat het echte verhaal is, heb nl bij deze organisatie dit jaar 5 maanden stage gelopen. Het was wel chaotisch altijd, maar zo'n fout.. Arme blas, hield ongelooflijk veel van dit paard. Heel veel sterkte voor hem!
Edit:wel vreemd van die groom, blas had bij mijn event (melbourne international 3 day, ook met een cdi-w) ook geen groom bij, heeft ie niet nodig vond hij
Cayenne schreef:De organisatie ontkent het niet he, dus geloven doe ik het in grote lijnen zeker wel

BonaFide schreef:Let eens op: hoe kunnen ze weten dat het paard een hartstilstand had terwijl die wagen dat paard gelijk had opgehaald voor hondenvoer ?
Jetta schreef:Beetje vreemd verhaal....De wedstrijdorganisatie moet natuurlijk wel zorgen dat een dood dier zo snel mogelijk van het terrein wordt verwijderd. Je zou toch aannemen dat dit dan in overleg met de eigenaar gebeurt, niet dus in dit geval? Dat is kwalijk.
Dat ie in de hondenbrokken terecht is gekomen, daar kan ik me niet zo druk over maken.
ckj22 schreef:dit lijkt mij een prima manier om de verzekering op te lichten....