Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
caroline_max schreef:Uhm, sorry hoor, ik stel vragen ja, maar krijg volgens mij vrijwel geen enkel antwoord hier. Terwijl je zelf een account aanmaakt om iedereen op de hoogte te houden?
Ik heb persoonlijk volgens mij geen enkele vraag gesteld over de herplaatsing/werkwijze van SPIN als het gata om de stichting paarden! En al helemaal niet over erkenningen/ANBI (vindt ik totaal niet relevant namelijk). Daarnaast heb ik nu al meerdere keren aangegeven jullie werk prima te vinden, en daar stel ik ook helemaal geen vraag over volgens mij. Beetje bizar dat ik hier nu zo afgeblaft wordt, en lijkt me niet dat ik op deze manier wil komen kijken bellen of mailen. Dat er meerdere vormen van vrijwilligerswerk zijn weet ik ook, dat staat gewoon op jullie site en op marktplaats, maar met zo'n grove benadering bedankt ik daar vriendelijk voor brr . Ik heb de site van PIN nu al meerdere keren doorgespit op zoek naar het (volgens jou aanwezige) antwoord op mijn vragen, maar zonder resultaat.
pipo schreef:Vrijwilliger.. ik heb ook een mail gestuurd voor opvang voor 2 tot 4 dieren, maar nooit een antwoord gehad of iets. Wel jammer. Ik reken het jou niet persoonlijk aan, maar vind het wel vreemd.
Dan liever aan een stichting als Paard in Nood.
Sorry, maar zelfs als de kosten hoger zouden zijn als de opbrengst van deze dieren, geloof ik er echt niet in dat ze in dit geval de juiste beslissing hebben gemaakt voor de dieren.