Jeroen Dubbeldam raakt Simon kwijt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DePaardenman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 22:38

De van Grunsven broers hebben juist altijd gezegd dat ie een keer zou gaan, logisch, die jongens moeten ook eten.

Paard gaat nog een fantastische toekomst krijgen bij beezie, kunnen we van Tomboy (Onassis) en dergelijke niet zeggen.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 22:55

_Zsazsa_ schreef:
Voor de oplettende onder ons was dit natuurlijk allang gaande, utasha ging natuurlijk niet voor niks naar Dubbeldam, en dan met name voor 1 januari. Anders mocht hij die niet meenemen naar de OS. En Simon is ook niet op de 1 op de andere dag verkocht, ze waren al maanden bezig met onderhandelingen.

Idd goed opgelet.
Was puur een kwestie van november of december dat die deal rond zou zijn ;)

Ketaki

Re: Jeroen Dubbeldam raakt Simon kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 23:53

ik had het wel verwacht, nadat utscha bij hem op stal kwam.

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 00:21

Ik snap Jeroen zijn reactie niet, hij wist toch allang dat dit eraan zat te komen. En hij heeft nu toch Utascha. Dus hij zit niet zonder. Ach , hij zal echt wel een graantje mee krijgen van Simon.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 09:51

Hoezo snap je Jeroen's reactie niet dan? Volgens mij zegt ie precies waar het op staat: dat het zonde is, maar dat ie het weet als ie paarden voor anderen rijdt.

Op de site van het KWPN staat ook nog een stukje met een reactie van Jeroen, ook richting Beezie. Vond het wel sportief!

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 09:57

Ik snap ook niet zo goed waar wij ons druk om maken. Dat het zonde is ok maar wie geeft ons de garantie dat de TOP paarden de OS allemaal halen. Het kan zo gebeurt zijn.(r.i.p. Hickstad) Daarbij als ze "slecht" presteren op de spelen kelderen ze ook in prijs. Mooi voorbeeld is Okidoki. Die ging voor heel veel geld weg en wat is daarmee gebeurt. Kun je allemaal zeggen dat het pech is, maar daar wachten die mensen echt niet op. Dat een andere ruiter zijn paard in moet leveren hoort bij het beroep. Eric zal er wel even beroerd van zijn, maar ook hij weet dat dit bij het vak hoort. Een volgende keer is het omgekeerd en zit Jeroen zonder paard....

Alissa_Yara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 11:21

Wel jammer hoor, voor Simon en Jeroen omdat ze zo'n superteam waren maar ook voor Nederland omdat ze zo'n geweldige combinatie kwijt zijn. Maar het zat er wel aan te komen ja.

Bazinga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 11:44

Al zat het eraan te komen of niet, jammer dat dit nu net voor de OS gebeurd. Weer een goede combinatie met kans op een medaille uit elkaar....jammer.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 13:43

jammer voor Jeroen, maar we hoeven ons om hem geen zorgen te maken.
Dit maakt het verhaal van de ruiterwissel van Utasha ondertussen een stuk duidelijker.
Duidelijke geval van voorkennis......

Webbie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 14:34

Jammer voor Jeroen maar er komt vast een andere topper in deze lege stal

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 15:28

Altijd naar die landen als USA, Engeland of Duitsland! Breng zulke goede paarden eens naar Oekraïne, Rusland, Zuid Afrika of Egypte etc... Die drie landen hebben al genoeg goede paarden. En Nederland maar sparen, tot ze worden weg geplukt door Duitsland, GBR of USA. :(

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 15:50

Zonde, maar inmiddels raak je er wel aan gewend dat alle toppers weg gaan bij onze nederlandse ruiters..

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:07

koenborias schreef:
Altijd naar die landen als USA, Engeland of Duitsland! Breng zulke goede paarden eens naar Oekraïne, Rusland, Zuid Afrika of Egypte etc... Die drie landen hebben al genoeg goede paarden. En Nederland maar sparen, tot ze worden weg geplukt door Duitsland, GBR of USA. :(

Oekraine, Rusland Zuid afrika en Egypte hebben geen geld om ff een paar miljoen voor een Simon of Totilas neer te leggen.
Bovendien moet je dat ook niet willen, want die hebben ook absoluut niet de ruiters of trainers om die paarden het beste te bieden.
Dan hoor je er niks meer van..

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:20

_Zsazsa_ schreef:
Oekraine, Rusland Zuid afrika en Egypte hebben geen geld om ff een paar miljoen voor een Simon of Totilas neer te leggen.
Bovendien moet je dat ook niet willen, want die hebben ook absoluut niet de ruiters of trainers om die paarden het beste te bieden.

Gebrek aan goede ruiters klopt maar gebrek aan geld.... Grapjas.... Sommige personen hebben geld genoeg om complete grote voetbalclubs (Chelsea oa) over te nemen. Dan is een paar miljoen voor een paardje een schijntje. Als Abramovitsj zou willen koopt ie Totilas met Edward Gal erbij.

YenA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 01:46

_Zsazsa_ schreef:
[

*proest*
De oekraine heeft enkele jaren geleden een heel springteam gekocht, incl. ruiters.

Lieees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:50

Eeeeuwig zonde:I

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:26

Beezie en Simon gaan volgende week al van start in stuttgart, ze staan iig op de starlijst....

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:43

Tzou een stuk minder erg zijn als ie tenminste Nick nog had _O-

sorry, flauw.... Wat naar voor hem :(:)

momootje98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 19:59

ik hadhet wel verwacht maar toch is het jammer

bonzwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:59

Simon is vandaag aangekomen staat tevreden in zijn nieuwe stal hij kijkt lekker naar buiten en heeft met zn nieuwe baasje getraind vandaag zag ik. Er wordt goed voor hem gezorgd. :)
(Mijn vriend werkt op de stal waar Beezie staat met haar paarden tot Londen en ik was er vandaag)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 17:13

Waar staat Beezie nu dan? Ik bedoel welk land...

K hoorde van t weekend wat Simon op gebracht zou hebben. En Jeroen krijgt er blijkbaar 10% van mee? Das lekker verdienen *D

bonzwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 18:52

Beezie staat in Drenthe