Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
robeer schreef:Trailers zijn idd erg licht maar ze moeten natuurlijk ook nog wel te trekken zijn hé. Je kunt ze wel van gepantserd plaatmateriaal maken maar dan denk ik dat we zo uitgereden zijn. Mijn (redelijk forse) auto zou hem iig nooit van de plek krijgen.
Als ik naar de foto kijk, denk ik eerlijk gezegd niet dat de paarden (veel) geleden hebben. Op het wegdek rondom de beessies is niks te zien van schraapsel. Een paard in paniek zou toch proberen op te staan lijkt me en dit zou dan toch wel sporen op het wegdek moeten geven. Schrale troost.
En wat betreft de verwijten van en naar vrachtwagenchauffeurs: we moeten toch met z'n allen het stukje weg delen en niemand is roomser dan de paus hoor. Vingertjes wijzen heeft geen zin, nooit. Oorzaken liggen niet altijd even voor de hand. Onderzoeken naar dergelijke verkeersongevallen zijn vaak langdurig en erg ingewikkeld.
Je bent dan zo kwetsbaar.
wat een vreselijk ongeval!
. Die mensen hebben pure mazzel dat ze het uberhaupt overleefd hebben, maar het is toch wel heel sneu voor die arme paarden. Ik hoop toch ook dat ze op slag dood zijn geweest, wat moeten die een angst hebben gehad.