Twee paarden overleden door ernstig ongeluk in Duitsland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tweety_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:30

Mijn god man, wat vreselijk!

Van die trailer schiet gewoon niks meer over... Wat een knal moet dat geweest zijn. Een wonder eigenlijk dat er geen menselijke doden vielen. Wel heel erg voor de paarden natuurlijk, arme dieren, ik hoop dat ze in 1 klap weg waren. Arme eigenaars ook, in 1 klap hun paarden, auto en trailer kwijt. Ik hoop dat ze verder niet te veel verwondingen hebben en ze allen voorspoedig genezen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:31

Ik zou gewoon razend gek worden als ik mijn paardjes zo zou zien liggen. Vreselijk!
Ik hoop dat ze in 1 klap weg waren, maar ik vrees van niet (op slag dood versus ter plaatse sterven).

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:31

Trailers zijn idd erg licht maar ze moeten natuurlijk ook nog wel te trekken zijn hé. Je kunt ze wel van gepantserd plaatmateriaal maken maar dan denk ik dat we zo uitgereden zijn. Mijn (redelijk forse) auto zou hem iig nooit van de plek krijgen.

Als ik naar de foto kijk, denk ik eerlijk gezegd niet dat de paarden (veel) geleden hebben. Op het wegdek rondom de beessies is niks te zien van schraapsel. Een paard in paniek zou toch proberen op te staan lijkt me en dit zou dan toch wel sporen op het wegdek moeten geven. Schrale troost.

En wat betreft de verwijten van en naar vrachtwagenchauffeurs: we moeten toch met z'n allen het stukje weg delen en niemand is roomser dan de paus hoor. Vingertjes wijzen heeft geen zin, nooit. Oorzaken liggen niet altijd even voor de hand. Onderzoeken naar dergelijke verkeersongevallen zijn vaak langdurig en erg ingewikkeld.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:35

Vreselijk ongeval. Hou altijd mijn hart vast als ik met trailer de weg op ga.

silverwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:36

Pff....heftig!
Ik krijg kippevel als ik de foto bekijk.

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:38

silverwind schreef:
Pff....heftig!
Ik krijg kippevel als ik de foto bekijk.

Zijn mijn woorden ook...Ik word er gewoon broerd van. Heel erg dit...te erg |(

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:41

robeer schreef:
Trailers zijn idd erg licht maar ze moeten natuurlijk ook nog wel te trekken zijn hé. Je kunt ze wel van gepantserd plaatmateriaal maken maar dan denk ik dat we zo uitgereden zijn. Mijn (redelijk forse) auto zou hem iig nooit van de plek krijgen.

Als ik naar de foto kijk, denk ik eerlijk gezegd niet dat de paarden (veel) geleden hebben. Op het wegdek rondom de beessies is niks te zien van schraapsel. Een paard in paniek zou toch proberen op te staan lijkt me en dit zou dan toch wel sporen op het wegdek moeten geven. Schrale troost.

En wat betreft de verwijten van en naar vrachtwagenchauffeurs: we moeten toch met z'n allen het stukje weg delen en niemand is roomser dan de paus hoor. Vingertjes wijzen heeft geen zin, nooit. Oorzaken liggen niet altijd even voor de hand. Onderzoeken naar dergelijke verkeersongevallen zijn vaak langdurig en erg ingewikkeld.

je wuift het leuk weg allemaal....ik zou toch een flink trauma hebben opgelopen als mijn paarden zo op de snelweg hadden gelegen....of ze nu geleden hadden of niet.

Pasje03

Re: Twee paarden overleden door ernstig ongeluk in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:45

Verschrikkelijk!...Het zal je maar overkomen zeg...

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:49

Ik wuif niks weg hoor. Ik schrijf alleen wat ik denk nav wat ik zie op de foto's.
Ik vind het verschrikkelijk om te zien maar vind het ook een troost als de paardjes niks geleden hebben. Een schrale troost.

harmony12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:49

jeeetje, wat heftig zeg! ;o

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:51

Oh wat vreselijk, hopelijk komen de inzittenden er allemaal weer helemaal bovenop.
En dan die arme paarden.... grootste nachtmerrie van iedereen die met een trailer op pad gaat denk ik...
Als ik met de trailer op pad ga rijd m'n vriend altijd achter de trailer. Heb het ook niet zo op vrachtwagens die erachter blijven hangen :n Je bent dan zo kwetsbaar.

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:55

Gulpje schreef:
waarom kijk ik naar die foto waarom kijk ik naar die foto....;(

ja, dat dacht ik dus ook.
Krijg gelijk tranen in mn ogen.

En ik moet volgend jaar mn paarden nog verhuizen naar zuid-frankrijk.... ;(

Ik wens de eigenaren veel sterkte!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:55

Wáárom klikte ik nou op die foto ;(
Jeetje wat vreselijk! Arme beestjes en eigenaren.. die in 1 klap 2 paardjes verliezen en dit nooit meer zullen vergeten

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:05

:oo wat een vreselijk ongeval!

sterkte voor alle betrokkenen :(:)
dit is echt een nachtmerrie...

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:25

Oh die foto... Wat afschuwelijk ;( . Arme dieren, hoop voor ze dat het snel is gegaan...

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:45

Wat een verschrikkelijk ongeluk zeg! Er is ook inderdaad echt niks meer over van die auto en trailer he :n. Die mensen hebben pure mazzel dat ze het uberhaupt overleefd hebben, maar het is toch wel heel sneu voor die arme paarden. Ik hoop toch ook dat ze op slag dood zijn geweest, wat moeten die een angst hebben gehad.

Het speculeren over de al dan niet aanwezige schuld van de chauffeur vind ik nogal ver gaan eigenlijk, er is nog niets over bekend, dus eerst dat maar eens afwachten.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:54

Oh god wat ziet dat er vreselijk uit.. ;(

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:08

Jeetje, wat een verschrikkelijk ongeluk. Sterkte voor alle! betrokkenen!

En zullen wij als verstandige bokkers een stoppen met speculeren! Je helpt er niemand mee en maakt het verhaal terwijl je er hoed noch rand vanaf weet.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:10

Wat vreselijk, voor alle betrokkenen trouwens.

Zo'n ongeluk is echt zo ongeveer mijn grootste nachtmerrie.

MirMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:13

Vreselijk bahbah!

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:16

Als je die trailer ziet en dan waar dat die paarden liggen; wat moet dat een klap zijn geweest. Ongelooflijk ook dat het lijkt alsof ze daar liggen te slapen... Goed te weten dat ze in ieder geval op slag dood waren. En wat zal die bestuurster ook geschrokken zijn, met je baby naast je zoiets meemaken, dat zal in je geheugen gebrand zitten.

UnlimitedS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:19

Afschuwelijk, je moet er niet aan denken wat er was gebeurt als er geen trailer achter had gehangen, die heeft nu de grootste klap opgevangen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:22

UnlimitedS schreef:
Afschuwelijk, je moet er niet aan denken wat er was gebeurt als er geen trailer achter had gehangen, die heeft nu de grootste klap opgevangen.

Dat dacht ik dus ook, het is afschuwelijk van de paarden maar anders waren het dus de inzittenden geweest |(

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:31

Ik vind het een afschuwelijk ongeluk, hoop met heel mn hart dat de paarden niet geleden hebben en opslag dood waren.

Ik wens de inzittenden van de betrokken auto's en vrachtwagen heel veel sterkte. Dit gaat je niet in je koude kleren zitten :n

Ik hoop dat mensen hier op houden met speculeren over de schuldige, we horen 1 kant van het verhaal, zien 1 foto... om dan met een vingertje te gaan wijzen vind ik niet netjes :n

silverwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:32

Ze hebben de tekst nu maar aangepast in het openings topic....'de foto kan schokkend zijn'.
Heel verstandig, ik denk dat er meer zijn geweest die niet zo'n heftige foto hadden verwacht.