Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Akhal_Teke schreef:Is er hier iemand die toevallig weet binnen hoeveel tijd zo'n been tot die omvang kan komen? Ik weet dat het snel kan gaan als het een ontsteking is, maar HOEsnel? In een paar dagen, een week, 2 weken?
Stral schreef:Akhal_Teke schreef:Is er hier iemand die toevallig weet binnen hoeveel tijd zo'n been tot die omvang kan komen? Ik weet dat het snel kan gaan als het een ontsteking is, maar HOEsnel? In een paar dagen, een week, 2 weken?
Kan heel snel gaan, wij hebben ooit een paard gehad met een tumor op de onderlip, is toen op 2 dagen tijd van formaat suikerklontje naar formaat appelsien gegaan, en na 3 dagen was het al pompelmoes...
't ziet er echt vies uit, maar 't blijft wel een eenzijdige versie van het verhaal, misschien is de kanker wel vastgesteld als de merrie hoogdrachtig was, is er niets meer aan te doen, waarop veulen geboren is, merrie nu onder pijnstilling staat om het veulen te zogen (ziet er nog geen veulen uit dat al enorm oud is precies?) en wordt ze daarna ingeslapen ofzo. Ik zeg maar iets... Jammer genoeg zal het hoogstwaarschijnlijk wel anders zijn, maar om nu meteen te zeggen dat de eigenaar niet zou mogen leven... Harde woorden hoor hier.