Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Voor mij is dit dus en groot nadeel... Een endurance startkaart was vroeger nog geen 30 euro om alleen endurance te starten. Nu ga had ik eigenlijk bedacht 5 wedstrijden te rijden, maar het worden er eerder minder dus ga ik voor een beperkte startkaart van 55,- euro o_O dat is het dubelle van eerst
Hippogriff schreef:Citaat:Voor mij is dit dus en groot nadeel... Een endurance startkaart was vroeger nog geen 30 euro om alleen endurance te starten. Nu ga had ik eigenlijk bedacht 5 wedstrijden te rijden, maar het worden er eerder minder dus ga ik voor een beperkte startkaart van 55,- euro o_O dat is het dubelle van eerst
Voor de endurance kun je een aparte endurance startpas kopen die 29 euro kost. Die is onbeperkt.
Je kunt dan niet in andere disciplines starten, alleen endurance, maar ik lees uit je bericht dat dat is wat je wilt. Verandert eigenlijk niks dus.
yvonnedv schreef:Hippogriff schreef:
Voor de endurance kun je een aparte endurance startpas kopen die 29 euro kost. Die is onbeperkt.
Je kunt dan niet in andere disciplines starten, alleen endurance, maar ik lees uit je bericht dat dat is wat je wilt. Verandert eigenlijk niks dus.
volgens mij is die alleen voor veteranen
CharleyT schreef:corrina1994 schreef:Ja kom er net achter inderdaadmaar dat wordt nergens vermeld...
:) Als het nergens vermeld wordt, hoe ben jij er dan achter gekomen??:):):)
Citaat:Met een startpas, die combinatiegebonden is, kan men onbeperkt starten in de vier disciplines dressuur, springen, eventing en endurance.Dit nodigt uit om ook eens in een andere discipline te starten.

joepluffer schreef:yvonnedv schreef:die16.30 euro zit toch verwerkt in het lidmaatschap van de vereniging?
Dat lijkt me niet toch? Ik betaal namelijk maar 22 euro lidmaatschap per maand. En als ze daar 16.30 van af moeten dragen..
ik betaal 35 per jaar.. maar neem aan dat die 16,30 daar gewoon overheen komt.