Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tendance schreef:En daar gaan we weer!!!!
Er wordt gezegd, dat ALS Edward deze keuze zou maken, niemand zou zeuren.
Niet dat hij die keuze zou maken!
Ik denk net als Mindfields en anderen, dat er dan niemand zou zeuren!
Je kunt ook lezen wat je wilt lezen.
NathalietjeB schreef:tjah eerlijk gezegd had ik t wel aanzien komen als toot niet mee kan komen met alle andere...
en ik zou zeggen ga eerst een team vormen en kom dan terug
breggel1982 schreef:moeten we rath niet gewoon ff de kans geven ? volgens mij is iedereen gewoon jaloers dat hij dit geweldige paard
mag rijden . er staat natuurlijk al vanaf het begin een enorme druk op deze combi .
dit paard onbreekt het daar aan niets en zal ook niet stuk getraind worden , maar een goede combi worden doe je
niet in een paar maanden , wat edward met het kon is moeilijk t evenaren, maar geef ze even de tijd .
anky heeft ook een nieuw paard in training die zie je ook niet op wedstrijden , daar hoor ik niemand over ?!
omdat die ook eerst een combi moeten vormen probeer iets minder negatief te zijn .
het is jammer dat dit paard niet meer voor nederland klaar staat, maar zo gaat dat nu eenmaal
er worden zoveel goede paarden naar het buitenland verkocht . ennogmaals dit paard heeft een paar miljoen
gekost ze zullen er heus zuinig op zijn
Vala schreef:Ik heb niks tegen Rath, daarentegen wel tegen Kees Visser die dit schitterende paard verkocht.
Mindfields schreef:Jongens...wat Rath ook doet, al zou hij 's nachts bij de box gaan liggen slapen om een oogje op Toot te houden....het zal nooit goedgekeurd worden door de pro-Edje/anti-Rathje club. Never. Het maakt gewoon echt niet uit wat hij doet. Als hij een goeie proef rijdt van 78% is het slecht, want Gal reed wel eens 85% etc etc. Rath is een publieke boksbal geworden sinds de verkoop van Totilas.
breggel1982 schreef:[/quote]jij leeft volgens mij echt in my little pony land he , er zijn miljoenen voor dit paard geboden er komt een keer een bod
( zoals toen) wat ook hoe graag je het zou afslaan je niet kunt afslaan er moet brood op de plank kkomen en de schoorsteen
moet roken .
kees visser heeft toot niks tekort gedaan (hoogstens gal) maar maar ook die had dit paard verkocht als het zijn eigendom was geweest
dit was een bod waar geen nee tegen gezecht kon worden (ik denk dat als ze voor jou pony een paar miljoen bieden hij ook gaat)
hij is helaas pindakaas niet meer in de ring voor ned maar er zijn zoveel goede paarden verkocht ze komen en gaan
welkom in de paarden wereld
quote="Vala"]Niet alles is kinderachtig en leedvermaak, in sommige gevallen is het stomweg chauvinisme. Ik heb niks tegen Rath, daarentegen wel tegen Kees Visser die dit schitterende paard verkocht.
Ik denk dat het wrs nog steeds niet soepeltjes gaat tussen Matthias en Totilas en dat is erg jammer voor die 2.