Eric van der Vleuten:"Erg zielig en van een laag niveau"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 09:59

Mousmous schreef:
JessicaD88, ben het helemaal met je eens.

SFN zit niet op uitspraken als 'ik ga nooit meer op dat paard' te wachten. Zo heeft hij het dacht ik ook nog gezegd.
Emotie van het moment of niet, je moet je mond houden over het product van je werkgever. Tenzij je positieve dingen te melden hebt.

dan spreek jij jezelf nu ook tegen.
als je je mond moet houden tegenover het product van je werkgever, zijn dat ook alle positieve dingen.
als je namelijk alleen positieve dingen mag melden over het product, klopt er namelijk iets niet :)

Nebraska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 10:26

HERE WE GO AGAIN!!!!

Geld geld geld het draait helaas alleen maar om geld...en alles moet wijken voor geld....
Je mag over alles heen walsen, je hoeft geen rekening meer te houden met andermans gevoelens/werk enz enz....
(zie mijn reacties op Ralph Lauren, dit is weer zoiets)
Begrijp ik goed dat Vleut geen echte reden waarom heeft gehoord....wat een lafheid!! :(
Heb dan ook genoeg ballen en kom ervoor uit!!

En dan zitten we straks weer balen dat we te weinig prijzen halen voor Nederland op EK,WK en OS....DUH!!! ;(

I rest my case....it's already too rotten...this world!!

Nebraska

tip:
Kijk de documentaire eens over de geldcrisis.....heb je dan nog zo'n mooie kijk op deze wereld.... :(

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 10:36

zijn woorden waren letterlijk: 'ik overweeg nu serieus een punt achter mijn carriere als springruiter te zetten, dit heeft niks met Utascha te maken, het is in mijn ogen een van de beste paarden ter wereld.'

Dat ie gezegd zou hebben niet meer op Utascha te willen rijden is uit de grote fantasievolle duim van de lezer gezogen!

Dat het op dat moment geen handige opmerking was ben ik het wel mee eens.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 10:38

Nebraska, Utascha is toch niet te vergelijken met Ralph Lauren!!!
Dat is verdorie een driejarig dier waar nog geen jaren werk in zit, hooguit een paar maanden.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 10:39

schoentje schreef:
zijn woorden waren letterlijk: 'ik overweeg nu serieus een punt achter mijn carriere als springruiter te zetten, dit heeft niks met Utascha te maken, het is in mijn ogen een van de beste paarden ter wereld.'

Dat ie gezegd zou hebben niet meer op Utascha te willen rijden is uit de grote fantasievolle duim van de lezer gezogen!

Dat het op dat moment geen handige opmerking was ben ik het wel mee eens.

Idd dat had ik ook al gequote maar goed.
Handige uitspraak of niet het is wel een begrijpelijke uitspraak na zo's doodsmak.

Schoentje

Re: Eric van der Vleuten:"Erg zielig en van een laag niveau"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 10:41

natuurlijk was dat begrijpelijk. Op zo'n moment loop je een flinke deuk in je zelfvertrouwen op, waardoor je kunt gaan twijfelen aan je eigen kunnen. Al is dat in Eric's geval nergens voor nodig.

Yakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 12:01

Hoewel een begrijpelijke reactie van Eric, vind ik het wel een erg primaire, emotionele en (sorry) weinig professionele reactie. Hij heeft het paard 5 jaar op stal gehad, heeft dit echt niet voor noppes gedaan en vantevoren is aangegeven dat hij het paard moest opleiden voor de OS en is er niet toegezegd dat hij dit paard zelf op de OS zou rijden. Nogmaals begrijpelijk dat hij teleurgesteld is, maar toch: niet zeuren!

Floris25

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 15:20

Ik begrijp heel goed dat hij teleurgesteld is. Daar gaat London. Misschien komt er voor 1 januari nog wel iets op zijn weg. Succes

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 16:04

Yakkie, was jij bij het maken van de afspraken?

_Sanneman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 16:16

Yakkie schreef:
Hoewel een begrijpelijke reactie van Eric, vind ik het wel een erg primaire, emotionele en (sorry) weinig professionele reactie. Hij heeft het paard 5 jaar op stal gehad, heeft dit echt niet voor noppes gedaan en vantevoren is aangegeven dat hij het paard moest opleiden voor de OS en is er niet toegezegd dat hij dit paard zelf op de OS zou rijden. Nogmaals begrijpelijk dat hij teleurgesteld is, maar toch: niet zeuren!

En jij weet wat professioneel is..? Het paard zou aangehouden worden voor de Olympische spelen ja. Zou jij verwachten dat na 5 jaar bloed, zweet, tranen erin gestopt te hebben, ze haar bij je weghalen?? Terwijl, over het algemeen bekeken, de prestaties goed waren! Dus ik zou dat "niet zeuren" al helemaal weglaten. Denk niet dat jij echt in een positie staat om zo erover te praten.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 16:18

precies, easygoing, ik denk dat wij geen van alle de exacte afspraken kennen.
Natuurlijk werd Eric betaald en er zijn vast eerder paarden bij hem weg gegaan, maar dit keer lijkt hij echt boos. Het zal vast allemaal anders liggen dan wij allemaal kunnen weten.

Nebraska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 20:24

@easygoing....

Het gaat me niet om het vergelijk met de paarden en het werk...lees die posts van mij daar maar.
En daar refereer ik aan.

dus...

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 22:34

Nebraska schreef:
@easygoing....

Het gaat me niet om het vergelijk met de paarden en het werk...lees die posts van mij daar maar.
En daar refereer ik aan.

dus...

Die heb ik gelezen en nee zie nog steeds geen enkele overeenkomst en is dus ook met geen mogelijkheid te vergelijken met dit verhaal vandaar dat ik ook niet begrijp dat je Ralph Lauren hier noemt.

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 22:38

Wat heeft die merrie trouwens een merrie koppie! :D
kan je gelijk zien dat ze geen ruin/hengst is.
Wel raar dat je een ruiter zo snel mag afdingen van zijn paard :+

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 08:39

gisteren in Roggel op cc geweest en het is echt het item van de dag..doet eigenlijk wel goed om te horen dat alle neuzen dezelfde kant opgaan ...op de commissie van de SFN na dan

Nebraska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 11:18

@easy going....je hebt mijn posts gelezen en dan snap je niet waarom ik die twee vergelijk.
Daarnaast leg ik ook uit dat het mij niet gaat om de paarden en het werk. Jammer!

Volgens mij ben ik erg duidelijk geweest dat het mij gaat om hoe mensen met elkaar omgaan. |(

Ben dus echt de laatste der Mohikanen.... ;)

gegroet!

tomason

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:28

ik vind het maar sneu voor eric . :(:)