Het is gebeurd, in het nieuws geweest, RTL Boulevard besteed er aandacht aan en klaar! Om er nu zo'n punt van te maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eva_D schreef:Toch denk ik ook dat ze het een beetje erom doen hoor (de film crew)
want ik vind het erg verdacht dat er ALTIJD iets gebeurd als ik een BNer op een paard zie (kan ook aan mij liggen xD) Paris viel eraf, bij dat OhOh Cherso gingen die haflingers er ook vandoor ect ect.
Kijkcijfers? Vind t erg toevallig.
funnyhorses schreef:Ze zijn oud en wijs genoeg die Herman en Wendy om aan hun eigen veiligheid te denken.Hoogmoed komt nu eenmaal ten val
rowo schreef:Jeetje zeg, wat doen jullie allemaal ongelovelijk moeilijkHerman en Wendy zijn oud en wijs genoeg om zelf te bepalen wat ze willen en doen! Ga niet de eigenaar van het paard lopen afzeiken!
Het is gebeurd, in het nieuws geweest, RTL Boulevard besteed er aandacht aan en klaar! Om er nu zo'n punt van te maken
funnyhorses schreef:Ik heb me vierkant bescheurd toen ik dat voorstukje zaghahahaha
Ik ga zaterdag zeker kijken,beetje leedvermaak mag bestgni
Ze zijn oud en wijs genoeg die Herman en Wendy om aan hun eigen veiligheid te denken.Hoogmoed komt nu eenmaal ten valhahaha
rachel_j schreef:Qimm schreef:met cap kun je ook naar verongelukken en dan is het ook de verantwoording van de eigenaar, het is altijd een risico
wat een gezemel
sry, maar veiligheid is geen gezemel hoor.
acera1991 schreef:Toen er bij ons op de manege bnn'ers kwamen waren zij verplicht om met een cap te rijden en zij kregen zelfs nog voor alle veiligheid een body protector aan. Maar dit is zo onverantwoord , het had nog erger kunnen aflopen als ze op een hoofd waren gevallen. Stom, stom , stom, maar aan de andere kant vind ik het enorm grappig om te zien hoe die Herman en Wendy van hun paard vallen haha.
JessAndHope schreef:Djeez wat een stresskippen hierJe kan banketstaaf als brugman, maar als zij geen cap op willen, doen ze gewoon geen cap op en gaan ze naar een ander. Het zijn volwassenen en ze kunnen zelf bepalen wat ze wel of niet willen.
Dat die knollies aan de kletter gaan... tsja... begrijpelijk, die van mij zijn ook niet erg gecharmeerd van camera's en microfoons. Het is nou ook niet zo dat ze in volle rengalop ondersteboven tegen de bakrand aanvlogen, ik denk dat iedereen hier wel eens op die manier er vanaf is gekletterd.
Niks aan het handje, beetje blauwe plekken, beetje mopperen, maar later lach je er om.
Ik heb me in ieder geval bescheurd om het filmpje