Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

cissy schreef:Ik ga ook zeker kijken, zie Bill nog in zn mini-Wranglertje met dito laarsjes en mini Stetson door de stallen wandelen, leuk om te zien hoe hij nu is uitgegroeid.
cissy schreef:Wellicht heet Bill wel naar zn vader..... ik weet niet meer of hij nou net voor of net na het overlijden van zijn vader geboren is. Dus niet zo oneerbiedig graag.

RoyWiertz schreef:Kan het wel begrijpen maar ik vind het respectloos naar zijn ouders toe.

RoyWiertz schreef:ZarcoTje schreef:Ik sluit aan
Wij, als paardenliefhebbers zullen er wel moeilijk in kunnen komen dat deze jongen het helemaal niet fijn vind het paardenwereldje ingesleurd te worden, aangezien wij zelf niets liever zouden hebben dan een wereldberoemde amazone als moeder
Maar ik snap 'm wel hoor, ikzelf moet echt niets van voetbal hebben terwijl mijn ouders (en dan vooral mijn vader) niets liever horen, doen of kijken
Gelukkig is mijn vader geen prof, anders zou ik me ook de haren uit de kop hebben getrokken uit miserie om dag in dag uit in die voetbalwereld te zitten
Zou 'm graag willen kijken ! Maar denk niet dat ik de zender hier op belgische TV heb
Gelukkig is je vader geen prof ? domdomdom, want als die 't wel was kon je je ieder paard kopen wat je je maar wenste !
manubres schreef:Ik kan me het heel goed voorstellen....
Eigenlijk kom je als kind aandacht tekort en wordt er te weinig naar jouw behoeften gekeken.
Zelf heb ik de wedstrijdsport op een lager pitje gezet (tijdelijk helemaal gestopt) om er voor mijn kinderen te zijn.
Denk dat topsporters egoistische mensen zijn.