Brrr kreeg er maar kippenvel van, wat akelig allemaal. Ze staat mooi op die foto en dan is dat raar om er bij te bedenken hoe het allemaal is gegaan en dat ze een jong dochtertje achter laat.... Geen woorden voor.
ik heb een brok in mijn keel en ben sprakeloos, wat een verschrikkelijk nieuws Arm kind, haar moeder zomaar uit het leven gegrepen ik kan me niet voorstellen hoe verschrikkelijk dit is voor haar naasten, ik wens hun in ieder geval ontzettend veel sterkte.
Wow wat heftig zeg!! sterkte voor de nabestanden!!
Nebron
Geplaatst: 22-09-11 19:25
Wat erg! Heeeel veel sterkte voor de nabestaanden..
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 22-09-11 19:28
Kippenvel.......brrr....wat een vreselijk naar bericht. Die instructeur zal hier wel een trauma aan overhouden... En wat erg voor haar dochtertje en iedereen die haar kende.
Tancreda4
Geplaatst: 22-09-11 19:40
Oh jeetje, wat een verschrikkelijk ongeluk!!! Kippenvel...... Brrrr.... Sterkte voor alle nabestaanden
Wat vreselijk.....het lijkt wel of er momenteel elke week wel iemand verongelukt...veel sterkte voor de nabestaanden van Irene, in het bijzonder haar dochtertje...
Echt verschrikkelijk.. Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
orkaan
Geplaatst: 22-09-11 21:11
Verschrikkelijk nieuws, hopelijk heeft deze mevrouw niet geleden en was het snel "voorbij" uiteraard heel veel sterkte voor de nabestaanden en in het bijzonder haar dochtertje die dus zonder moeder opgroeit
Marjo
Geplaatst: 22-09-11 21:16
Jeetje wat triest zeg... Lijkt me ook verschrikkelijk voor die instructeur!!
annutjuuh
Geplaatst: 22-09-11 21:31
Jeetje... het houdt maar niet op de laatste tijd... Vreselijk! Veel sterkte aan de nabestaanden...