Luckystory schreef:Daar ben ik het niet mee eens.
Ik heb zelf ook een paard dat al jaren niet meer laadt in een trailer. (Die kan zo mee met de beschrijving van de paarden die hier staanEn als je haar erop krijgt, vliegt ze er achterwaarts uit, onder de stang door...)
Maar op een vrachtwagen loopt ze zo op. Dan kan je haar laden midden op een 80km/u-weg.
Als ik haar vervoerd wel hebben, bel ik tegenwoordig van die internationale transporteurs die paard dan wel even een stukje meenemen op hun route. Paard reist blijkbaar graag in stijl![]()
Maar haar laden op een vrachtwagen verandert dus niks aan het trailerprobleem.
En dat is jouw paard. Het is echt maar net waar het paard of de pony problemen mee heeft, laadklep, de nauwe ingang, de stang of zelfs die bepaalde trailer waar jij haar/hem elke keer in vervoerd kan nog. Ik weet niet wat de aanleiding is voor deze paarden om niet meer te willen laden, noch wat nou precies hun stresser is, dat betekent dat ik ook geen oordeel kan doen over of ze wel of niet zullen laden in een vrachtwagen. Mocht het zo zijn als met jouw paard, dan klopt wat je zegt, en zal het niks veranderen, maar zo niet.. tja.. wat dan? Ik zou in ieder geval ook wel graag een filmpje hiervan willen zien vantevoren.