Toch groen licht voor hippische woonwijk bij Velswijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pandora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 11:32

slimmerik schreef:
Ik lees hier alleen maar een hoop vooroordelen van jouw kant. 80 belangstellenden voor 14 woningen zijn toch andere getallen dan in jouw insinuaties....

Toch nog even over mijn "vooroordelen". 3 vervolgafspraken maar? Dus ook nog niet verkocht.
Niemand voor de hal te vinden. Gaat de eigenaar zelf op.
Als ik hier de comment's lees ben ik niet de enige met "vooroordelen".
Ik las zelfs dat mensen die toendertijd belangstelling hadden getoond regelmatig gebeld worden of ze nog interesse hebben. Dus het gaat nog niet zo hard als toen gezegd werd. Ik wens ze heel veel succes met de verkoop, maar denk dat het moeilijk gaat worden.

pandora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 19:38

Amalarab schreef:
dankje, dat is wel een dealbreaker dan!

En de andere kant uit ligt Het Zand, maar dan ben je ook al gauw zo'n 20 tot 25 minuten aan het rijden.
Dus als je een uurtje buiten wilt rijden zul je wat zandpaden en vooral kleine wegen op moeten zoeken.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-13 21:00

pandora1 schreef:
slimmerik schreef:
Ik lees hier alleen maar een hoop vooroordelen van jouw kant. 80 belangstellenden voor 14 woningen zijn toch andere getallen dan in jouw insinuaties....

Toch nog even over mijn "vooroordelen". 3 vervolgafspraken maar? Dus ook nog niet verkocht.
Niemand voor de hal te vinden. Gaat de eigenaar zelf op.
Als ik hier de comment's lees ben ik niet de enige met "vooroordelen".
Ik las zelfs dat mensen die toendertijd belangstelling hadden getoond regelmatig gebeld worden of ze nog interesse hebben. Dus het gaat nog niet zo hard als toen gezegd werd. Ik wens ze heel veel succes met de verkoop, maar denk dat het moeilijk gaat worden.

Beetje sneu om een 2 jaar oude post te quoten....

En de afschrikposten over de niet paardvriendelijke omgeving moet ik wel even ontkrachten: Velswijk ligt in een schitterende omgeving :D

Anoniem

Re: Toch groen licht voor hippische woonwijk bij Velswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 21:09

Pandora, ik heb geloof ik niet gelezen wat jouw bezwaren zijn tegen dit paardendorp.
Zou je dat willen toelichten?

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 07:18