Vudress schreef:In dat geval kies ik voor een beest dat in paniek is.
Pardon?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mimi123 schreef:Vudress schreef:Nooit zelf een paard zadelmak maken dan
Zijn die al die paarden per definitie in paniek dan??
mimi123 schreef:ik heb niet het hele filmpje gegeken want ik vind dit geldklopperij. Je kunt ook zelf een overall vullen dan ben je 10 euro kwijt.
dit is ok niets nieuws , word al jaren gedaan en de reden dat niemand hier eerder patent op heeft aangevraagd is omdat het niet werkt,
het moeilijkste van zadelmak maken is het moment dat je je been over de kont van het paard doet voor de eerste keer, als je eenmaal zit is het niet zo moeilijk meer en je kunt er 100 x een pop opzetten dan zul je toch zelf nog de eerste x je been erover moeten gooien. En geen een paard wat nog niet zadelmak is vlift zo lang staan zodat je op je gemak zon ding op zn rug kunt knopen, heb je een kant vast en als je paard dan in paniek gaat of gewoon aanloopt en zon ding hangt bij zn benen te bungelen dan heb je een veel groter probleem als dat je er een keer afgaat. En om springen aan te leren met zon pop is al helemaal belachelijk. Tegen de tijd dat ze gaan springen met iets of iemand op zn rug moeten ze zadelamk zijn en op zn minst stap draf galop kennen, waarom heb je dan nog zon pop nodig als ze dat al kennen? En als je ergens je paard in training zet zou ik ook niet blij zijn als een pop je paard rijd in plaats van de trainer waar je voor betaalt,
justdjen schreef:Ik zou niet meer bijkomen als ik zo een paard moest longeren!